marți, 12 februarie 2019

După ce mi-a vindecat fiul de cancer la ficat, Sfântul Efrem ne-a dăruit-o pe Efremia


Era toamna lui 2014. Băiatul nostru, Matei terminase curele de chimioterapie de după operația de excizie a tumorii din ficat și făcea investigații de încheiere, de confirmare a vindecării. 

Atunci, într-o seară, cu lacrimi de bucurie în ochi, i-am promis Sfântului Efrem cel Nou, în fața icoanei sale, că îi vom face lui Matei un frăţior sau o surioară care va purta numele lui, în semn de mulțumire și dragoste pentru Sfântul de la care am primit atât de mult ajutor. A trecut timpul, a fost o perioadă lungă, în jur de un an în care nu am rămas deloc însărcinată. Ne doream foarte mult al doilea copil, eram pregătiți, Matei își dorea de asemenea să avem un bebeluș. Dar nu se întâmpla și era destul frustrant și dureros. 

O dorință nerostită 

Chiar în perioada în care prietena mea, Nicoleta pregătea lansarea primului volum al cărții, “Sfântul Mare Mucenic Efrem cel Nou, tămăduitorul trupurilor și al sufletelor”, carte în care am povestit și eu despre vindecarea lui Matei            i-am povestit că nu mă pot ruga Sfântului decât pentru sănătatea lui fiului meu, nu îi pot cere nimic altceva. În sufletul meu și în mintea mea, sănătatea greu încercată a primului nostru copil era atât de importantă, și atât de minunat a lucrat Domnul prin Sfântul Efrem, încât nu cutezam la mai mult. Mi se părea că primisem deja "porția" de minuni, ceea ce era suficient și cumva acceptam asta. 

Nicoleta mi-a spus așa - pentru că știa, intuia cumva la ce mă refeream când spuneam că nu îi pot cere altceva - să mă rog Sfântului, să îi spun dorințele mele, să îi cer ce am nevoie, pentru că Sfântul Efrem se bucură când ne rugăm și îi cerem ajutorul. 

Mi-am făcut curaj și i-am spus Sfântului Efrem ce mă doare 

Nu a durat mult, am prins curaj, și l-am rugat pe Sfântul Efrem să îl avem pe acel copil căruia îi vom da, așa cum am promis, numele său. La mai puțin de o lună, după aproape un an de rezultate negative, am avut un test de sarcină pozitiv. 

Sarcina a decurs ușor, fără probleme, copilul s-a dezvoltat perfect. Știu, simt că este un copil special, un copil păzit și iubit de Sfântul Efrem. Nu există bucurie mai mare... să știi că pruncul tău are un mare prieten printre Sfinții Domnului. 

Pe 17 octombrie 2016 s-a născut ea, Efremia, o fetiță minunată sau o minune de fetiță. Mulțumim Domnului pentru tot ce am primit: doi copii deosebiți, încercări din care am învățat, răbdare, prieteni printre Sfinții Săi. 

Cristina, București (iulie 2017) 

Nota editorului: Matei, fratele Efremiei a fost diagnosticat la vârsta de un an și jumătate cu hepatoblastom, în urma unui control de rutină. El a fost operat în Germania. Părinții lui Matei s-au rugat Sfântului Efrem cel Nou, iar în timpul intervenției chirurgicale au simțit amândoi, miros de mir, acesta fiind modul în care Sfântul Efrem își face simțită deseori prezența, după cum o arată și alte minuni mărturisite de alți oameni. Mărturia vindecării lui Matei este inclusă în prima carte editată de Asociația "Sfântul Nicolae și Sfântul Efrem cel Nou", apărută în anul 2016, carte care cuprinde un buchet de mărturii privind minunile făcute de Sfântul Efrem. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu