marți, 26 februarie 2019

Sfântul Efrem mi-a găsit un loc de muncă minunat și m-a implicat într-un proiect pe sufletul meu



Îmi doream de mult timp un alt loc de muncă, lucram de zece ani într-un loc care îmi dăuna foarte mult, din toate punctele de vedere. Am început să citesc Acatistul Sfântului Efrem cel Nou în februarie 2017, timp de patruzeci de zile. În aproximativ o săptămână am aplicat pentru un post, m-am dus la interviu, iar acolo mi s-a sugerat un alt loc de muncă, diferit față de cel pentru care aplicasem, doar că era nevoie să fac pentru el un curs de două săptămâni. Am acceptat propunerea lor. 

După ce am terminat cursul, am dat examen. Între timp am terminat de citit și Acatistul. Am luat o notă foarte mare, nici cei care au terminat facultatea de specialitate n-au luat notă așa de mare. Apoi am mai dat un test, pentru care inițial nici nu mă pregătisem și pe care l-am luat cu ajutorul lui Dumnezeu, al Maicii Domnului, al Sfântului Efrem, al Sfântului Nectarie și a Sfintei Cuvioase Parascheva. Nici acum nu-mi explic cum de am luat acel test, pentru că sunt conștientă că nu am scris mare lucru în el. Mulți candidați, chiar cei licențiați în specialitatea respectivă, l-au picat. 

Aceasta a fost o altă minune a Sfântului Efrem - datorită faptului că am luat acel test, m-au angajat într-un proiect minunat, cel mai frumos proiect de la firma unde sunt acum. Aici am găsit o echipă minunată, jobul este mai bine plătit, mai aproape de casă și cu o atmosferă care m-a ajutat să-mi revin din traumele celuilalt loc de muncă. 

Am semnat contractul de muncă chiar de ziua Sfântului Efrem cel Nou 

Pe 5 mai 2017, chiar de ziua Sfântului Efrem, am semnat contractul de muncă. Am simțit constant că prin ajutor primit de Sus am reușit să-mi însușesc informațiile pe care nu le aveam, într-un timp foarte scurt având în vedere că nu am absolvit facultatea de profil. 

Dumnezeu a făcut o altă minune cu mine - în anul 2018 am fost premiată pentru cea mai bună performanță din anul respectiv. A fost singurul premiu de pe proiect, o performanță care practic nu-mi aparține, ea este o minune a lui Dumnezeu, a Maicii Domnului și a Sfinților dragi la care m-am rugat. 

Tot Sfântul Efrem m-a ajutat să plec în pace de la fostul meu loc de muncă. Mi-am luat rămas bun frumos și chiar dacă aveam și colegi mai recalcitranți din fire, în acea zi, Sfântul s-a îngrijit de toate și a decurs totul lin, fără probleme. 

Îmi cer iertare Sfântului pentru că am avut și clipe de deznădejde 

Toate schimbările au venit de când am început să citesc Acatistul Sfântului Efrem care m-a scos dintr-o deznădejde cumplită. Recunosc că în primele zile, după ce am început seria acestora rugăciuni parcă îmi pierdusem speranța și chiar eram supărată că Sfântul Efrem nu-mi găsește un loc de muncă mai repede. Dar i-am cerut iertare, iar acum nu am cuvinte să-i mulțumesc pentru minunea pe care a făcut-o cu mine. Când mă gândesc la tot ce s-a întâmplat și cum s-a întâmplat, pare incredibil. Mulțumesc din toată inima lui Dumnezeu, Maicii Domnului, Sfântului Efrem, Sfântului Nectarie, Sfintei Cuvioase Parascheva pentru tot ajutorul primit. Să nu vă pierdeți niciodată, niciodată speranța! 

Iulia, Galați (februarie 2019)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu