miercuri, 13 februarie 2019

Dacă va fi băiat, va fi Efrem, iar dacă va fi fată, va fi Nectaria


Numele meu este Aniela, sunt de profesie farmacist și în anul 2010 mi-am unit destinul cu soțul meu, Teodor, care este de profesie arhitect. Ca orice cuplu, ne doream din suflet copii, însă aceștia întârziau să apară. Trecuseră deja trei ani și jumătate de când încercam să rămân însărcinată. 

Într-o zi de duminică din luna mai a anului 2013, Bunul Dumnezeu mi l-a scos în cale pe Sfântul Efrem cel Nou. Doamna care vinde lumânări la biserica unde mergem noi de obicei, mi-a spus că a auzit de un Sfânt nou, care face minuni și este grabnic ajutător. Mi-a dat acatistul Sfântului Efrem, mi-a spus să îl citesc și să mă rog lui și cu siguranța ne va trimite un copil. Am simțit din clipa aceea că o minune se va întâmpla. Am citit zilnic Acatistul și eram convinsă că totul va fi bine. 

În luna august, soțul meu mi-a făcut o surpriză și am plecat în concediu în Bulgaria, iar de acolo am ajuns în Grecia, într-o locație exclusivistă, dar unde s-au întâmplat foarte multe lucruri stranii, care ne-au determinat să plecăm înainte de terminarea sejurului, să-i vizitam pe Sfinții despre care citisem în cărți. Nimic nu era întâmplator, Sfântul Efrem a făcut totul posibil ca noi să ajungem la El. Dumnezeu ne-a călăuzit pașii, iar de Adormirea Maicii Domnului, pe 15 august, am ajuns la Mănăstirea Sfântului Efrem cel Nou, din Nea Makri. O zi mai târziu ne-am închinat la Sfântul Nectarie, în insula Eghina. 

Eram sigură că atunci voi rămâne însărcinată și le-am promis Sfinților, că dacă va fi băiat va fi minunea de la Sfântul Efrem și se va numi Efrem, iar dacă va fi fată, va fi minunea de la Sfântul Nectarie și se va numi Nectaria. 

Am ajuns acasă și pe 30 august, de Sfântul Alexandru, am aflat că voi fi mama. Minunea se întâmplase! Toată sarcina m-am rugat Sfinților protectori să aibă grija de noi și asa s-a întâmplat, am avut o sarcină foarte ușoară și o naștere la fel, iar pe data de 1 Mai, aproape de ziua Sfântului Efrem cel Nou, am născut un băiețel de nota zece, sănătos și frumos, pe micuțul Teodor-Efrem. 

Dacă te rogi din suflet și crezi cu adevarat, minunile nu întârzie să apară. 

Și ca tabloul să fie complet, la un an și patru luni distanță, o altă minune apărea în viața noastră, Maria-Nicoleta, chiar de ziua Nașterii Maicii Domnului, pe 8 Septembrie. De data aceasta minunea a fost de la Sfântul Nicolae, care mi-a apărut în vis ca un bătrân cu barbă albă, care îmi spunea că sunt însărcinată, regăsindu-i chipul câteva zile mai târziu într-o icoană, la Sfânta Mănăstire Dealu.

În fiecare an mergem împreună cu copiii noștri să îi mulțumim Sfântului Efrem, atât de apropiat sufletului nostru, pentru tot binele pe care ni l-a făcut. 

“Bucurați-vă pururea. Rugați-vă neîncetat. Dați mulțumire lui Dumnezeu pentru toate, aceasta este voia lui Dumnezeu (...)” (Epistola Întâia către Tesaloniceni a Sfântului Apostol Pavel)
Aniela Bate, Târgoviște (februarie 2019)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu