duminică, 17 februarie 2019

În vis, Sfântul Efrem mi-a pus mâna pe burtă și mi-a spus: „Stai liniștită!”


În 2017, în Vinerea Mare, am pierdut prima sarcină. A fost cea mai grea pierdere din viața mea - nu pot să descriu durerea și tot ce am simțit. Din acel moment, viața mea s-a schimbat definitiv. 

Pentru că lucrez cu elevii, suferința mea a crescut deoarece vedeam zi de zi, copii. Văzându-mi durerea, un coleg al meu, profesor de religie, mi-a împrumutat o carte și mi-a povestit despre Sfântul Efrem cel Nou. La vremea aceea, nu știam de existența Sfântului. 

Sfântul Efrem m-a ajutat să mă vindec fizic și sufletește, după ce am pierdut prima sarcină 

M-am apucat să citesc cartea - a fost o lectură pe nerăsuflate, mi-am găsit alinarea și mi-am întărit credința. M-am rugat pentru vindecare, deoarece pierderea sarcinii a fost urmată de un cumplit chiuretaj. La controlul de patruzeci de zile, mi s-a spus că m-am vindecat miraculos de repede și că organismul meu este pregătit pentru o nouă sarcină. Sfântul Efrem cel Nou îmi răspunsese grabnic la rugăciune. El m-a ajutat să mă vindec sufletește, mi-a redat speranța. 

Între timp, a trebuit să înapoiez cartea. Am căutat-o în librării, dar din păcate nu am găsit-o. În cele din urmă, am reușit să descarc de pe un site, un fragment din cartea: „Sfântul Mare Mucenic Efrem cel Nou, tămăduitorul trupurilor și al sufletelor”. L-am citit și am plâns. 

Am postit amândoi patruzeci de zile și ne-am rugat la Maica Domnului și la Sfântul Efrem, pentru un prunc sănătos

Am hotărât cu soțul meu să ținem patruzeci de zile de post, timp în care am stabilit să citim Acatistul Sfântului Efrem cel Nou și Paraclisul Maicii Domnului. Citeam zilnic din cartea descărcată de pe internet, cu minunile Sfântului Efrem și ne rugam neîncetat pentru zămislirea unui prunc sănătos, pe care am promis să-l numim Efrem-Marian, dacă va fi băiat sau Maria-Efremia, dacă va fi fetiță. După cele patruzeci de zile de rugăciune, am plecat în concediu amândoi și ne-am întors... trei. 

Sfântul Efrem cel Nou mi s-a arătat în vis 

La primul control din sarcină, doctorul mi-a spus că am colul deschis și că nu voi putea să duc sarcina la termen. Eram devastată, nu suportam gândul să pierd încă o sarcină, în decurs de numai cinci luni. Am plâns mult. M-am rugat și mai mult și am citit din nou Acatistul Sfântului Efrem cel Nou. În noaptea de după control, l-am visat pe Sfântul Efrem cel Nou. Mi-a pus mâna pe burtă, am simțit o căldură și mi-a spus: „Stai liniștită!” M-am trezit cu o liniște sufletească de nedescris. 

La următorul control, doctorul mi-a spus că totul va fi bine. Tot atunci, am auzit bătând, pentru prima oară, inima bebelușului. În sarcină am purtat peste abdomen și o panglică care a fost binecuvântată fiind atinsă de Brâul Maicii Domnului, panglică pe care o primisem în dar de la același coleg care mi l-a făcut cunoscut și pe Sfântul Efrem cel Nou. 

Chiar dacă am avut o sarcină cu probleme, cu RH negativ, pe 9 aprilie 2018, dimineața, în a doua zi de Paști, a venit pe lume fiul meu, Efrem-Marian, un prunc perfect sănătos. 

E ziua nașterii tale,  
Fiu mult dorit de-ai tăi părinți! 
Rod bun și vrednic să fii, copile! 
Efrem cel Nou să te vegheze, 
Maria, Sfânta Fecioară, să te aibă mereu în pază! 

Sunt convinsă că Sfântul Efrem cel Nou este mereu alături familia mea. Băiețelul nostru a fost botezat pe 5 mai, chiar de ziua Sfântului. 

Am scris aceste rânduri cu speranța că și alți soți se vor ruga pentru zămislirea de prunci. Vreau să le mulțumesc celor care ne-au îndrumat să ne rugămː nașului de cununie - duhovnicul nostru, colegului meu care mi-a dăruit prima carte cu Sfântul Efrem cel Nou, Asociației „Sfântul Nicolae și Sfântul Efrem cel Nou” care a editat cartea cu minuni, din care am citit mereu, în timpul sarcinii și doamnei pe care am întâlnit-o în spital, la Maternitatea „Cuza Vodă” din Iași, în aprilie 2017, unde am ajuns de urgență, după pierderea din Vinerea Mare. 

Delia-Elena, Vaslui (februarie 2019)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu