luni, 25 februarie 2019

O femeie și-a revenit din comă prin mijlocirea Sfântului Efrem


În primăvara anului 2010 o cunoștință mi-a împrumutat cartea cu Sfântul Efrem cel Nou, “Viața, minunile, acatistul și paraclisul”, carte pe care tocmai o primise în dar de la o colegă, care se întorsese dintr-un pelerinaj din Grecia. Am parcurs cu nerăbdare paginile cărții în care sunt cuprinse minunile săvârșite de Sfântul Efrem. 

Am împărtășit și altor persoane această bucurie: apariția cărții și poveștile prezentate în ea. Am urmărit la o librărie din oraș și când am găsit cartea, am și cumpărat-o. Cel mai mult mă atrăgea Paraclisul Sfântului Efrem. 

La câteva zile după ce am cumpărat cartea m-a sunat sora mea care stă în județul Brăila și mi-a spus că o nepoată a nașilor noștri de botez a fost accidentată foarte rău. Era într-o căruță și a fost răsturnată pe șosea, direct pe asfalt. Când a ajuns ambulanța, medicii au găsit-o într-o baltă de sânge. Era în comă și au dus-o de urgență la spital, la Brăila. Nu am mai așteptat nicio secundă și am început să mă rog. Am citit Paraclisul Sfântului Efrem și l-am rugat cu lacrimi în ochi, să o salveze pe această femeie tânără, care avea doi copii, unul de 14 și unul de 16 ani, care aveau mare nevoie de mama lor. Am continuat rugăciunea și în ziua următoare. 

Apoi am sunat-o pe o altă soră al cărei fiu era coleg de muncă cu tânăra accidentată. Lucrau împreună la o brutărie din comună. Sora mea mi-a spus că nu are vești noi, însă îl așteaptă cu nerăbdare pe băiatul ei care se dusese la spital, unde l-a trimis patronal brutăriei, cu o sumă de bani, spre a fi de folos celei aflate în comă, pentru tratament. 

Sora mea m-a sunat imediat ce fiul s-a întors de la spital. Era foarte fericită și mi-a povestit că femeia și-a revenit miraculos din comă, era perfect conștientă și nu o mai durea nici măcar capul. Medicii i-au spus că va mai rămâne câteva zile sub observație, iar apoi va fi externată. Am plâns de bucurie când am aflat aceste vești minunate și am mulțumit Domnului și Sfântului Efrem că mi-au ascultat rugăciunea. Acum tânăra lucrează în Italia pentru a-și putea susține copiii la învățătură.  
Suzana, Galați (2012)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu