miercuri, 20 februarie 2019

Cu sprijinul Sfântului Efrem am descoperit de ce nu puteam să rămân însărcinată

Icoana Sfântului Efrem cel Nou, Mănăstirea Radu Vodă, București
Visul

Povestea mea începe cu un vis ciudat, care mi-a dat un sentiment necunoscut până atunci. Se făcea că mă aflam într-o biserică și țineam de mână un copil. Copilul săruta icoanele și moaștele unui sfânt pe care nu îl știam. La ieșirea din biserică stătea un bărbat îmbrăcat în negru. El mi-a spus să merg la Sfântul Pantelimon și să beau agheazmă de la Bunavestire. Eu știam că nu este bine să crezi în vise, deci mi-am propus să nu mă mai gândesc la asta. Și totuși, acest vis mă urmărea. Așa că am început să caut pe internet biserici în care se găseau moaștele Sfântului Pantelimon. În ciuda căutărilor mele, nimic nu se lega. Într-un final, am decis să mă opresc și să las totul în seama Domnului. Ne doream de mulți ani să avem un copil Între timp, eu făceam investigații legate de infertilitatea cu care mă confruntam. Respectasem toate sfaturile doamnei doctor, dar problema persista. 

La scurt timp, m-a trimis să fac o analiză numită histeroscopie laparoscopică, o intervenție exploratorie și, deși eu credeam că mi-o va face chiar dânsa, nu a fost așa. Doamna doctor mi-a recomandat să merg fie la o anumită clinică privată, fie la Spitalul Sfântul Pantelimon, acolo unde există cel mai bun aparat pentru analiza mea. Abia atunci am descifrat o parte din visul meu ciudat: de fapt, nu despre moaștele Sfântului Pantelimon era vorba, ci de Spitalul care îi poartă numele. Mai departe, lucrurile s-au legat prin prietena mea, care îmi spunea mereu că trebuie să te ghidezi după ceea ce simți. Ca să mă ajute, ea mi-a trimis mai multe referințe despre diverși medici renumiți de la Spitalul Sfântul Pantelimon, printre care și una despre domnul doctor Crîngu Ionescu, chiar șeful Secției de Ginecologie. Îmi amintesc că, doar privind fotografia acestui medic, am simțit că el este omul la care trebuie să ajung. 

Sfântul Efrem m-a ajutat să obțin o programare la medicul dorit 

Întrebarea era cum să-mi fac o programare? Nu cunoșteam pe nimeni la spital, iar pe internet nu am găsit un contact al domnului doctor. Am întrebat colege, prieteni, vecini, dar nu avea nimeni un număr de telefon. Ba mai mult, cei din jur mă tot descurajau, spunând că trebuie să fiu nebună să mă duc la acest spital care nu ar avea o reputație prea bună, potrivit ultimelor articole din presă. Dar eu eram hotărâtă să fac ceea ce simt. Într-o zi am sunat direct la spital, să întreb cum pot ajunge la domnul doctor. La primul apel nu a răspuns nimeni. La al doilea mi-am spus că, dacă și acum sun degeaba, voi căuta alt medic, alt spital, nu mă voi mai lua după ceea ce-mi dictează inima. Înainte să sun l-am rugat însă, pe Sfântul Efrem cel Nou să mă ajute. Dar numai dacă va crede el că este bine să-mi rezolv problema cu ajutorul medicului respectiv. Mi-am făcut cruce, am sunat și, surpriză, de data asta cineva chiar mi-a răspuns. Din centrală mi s-a făcut legătura la Secția de Ginecologie, unde o voce caldă și amabilă mi-a spus: “Uite, eu sunt asistenta domnului doctor și este o pură întâmplare că am răspuns la telefon. Nu ar fi trebuit, dar tocmai eram în trecere pe la recepție. Notați numărul meu de telefon și sunați-mă când decideți să veniți la dânsul”. 

Peste o săptămână eram la ușa doctorului; peste încă una eram deja pe masa de operație. Aveam multă încredere în Dumnezeu, dar și în mâinile medicului meu. Există o scenă pe care mi-o amintesc bine pe masa de operație, chiar înainte de a adormi: anestezista mi-a ridicat bluza ca să îmi pună o "ventuză" pe piept și a dat cu ochii de iconița Sfântului Efrem cel Nou pe care o port la gât. A zâmbit și mi-a mângâiat obrazul. 

La operație s-a aflat și cauza pentru care nu am rămas însărcinată 

După operație mi s-a spus că infertilitatea mea are legătură cu o banală operație de apendicită. În urma intervenției din urmă cu zece ani se formaseră niște aderențe pe o parte din uter și, dacă nu m-aș fi operat acum nu aș fi avut niciodată șansa de a rămâne însărcinată. De curând am fost la control. Sunt fericită pentru că, în sfârșit, este totul bine. Sunt convinsă că Sfântul Efrem a fost cel care a "aranjat" lucrurile pentru că îl simt mereu aproape. Cred că e important să construim o relație continuuă cu sfinții și să le cerem ajutorul în orice situație care ne depășește. Așa că, dacă aveți vreodată nevoie de un medic bun care să vă rezolve cele mai complicate probleme, apelați cu încredere la Sfântul Efrem cel Nou, acest doctor minunat, blând și amabil. Cuvintele și faptele mele sunt prea mici și prea puține pentru a îi mulțumi! 

Elena Giucă, București (aprilie 2018)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu