vineri, 15 februarie 2019

Dumnezeu m-a scos din comă, iar Sfântul Efrem m-a scăpat de un tratament și o investigație dureroasă


Mă numesc Ileana, sunt din București și aș vrea să mărturisesc și eu ajutorul minunat pe care l-am primit de la Sfântul Efrem cel Nou. 

În octombrie 2017 am avut un accident. Am fost lovită de o mașină, era să-mi pierd viața, dar Bunul Dumnezeu, după câteva zile de comă, s-a îndurat să mă cruțe și m-a lăsat să rămân în viață. Una dintre traumele suferite a fost o fractură de umăr, cu dificile complicații ulterioare și opt intervenții chirurgicale. 

Sfântul Efrem cel Nou mi-a schimbat tratamentul 

Un miracol pe care Sfântul Efrem cel Nou l-a săvârșit pentru mine a fost în situația în care făceam un tratament care presupunea perfuzii de două ori pe zi. Aveam deja venele mult prea sparte și sensibile, perfuziile fiind un chin, iar într-o zi mi s-a umflat brațul foarte tare. Nu mai suportam durerea. M-am rugat însă fierbinte Sfântului Efrem cel Nou, care m-a ajutat de îndată chiar în acea zi! Astfel, deși medicul stabilise clar că tratamentul cu antibiotic perfuzabil trebuia să mai dureze aproximativ o săptămână, mi-a permis chiar în acea zi să trec la un tratament cu pastille. Iată cum Sfântul m-a scăpat de durerile și complicațiile survenite în urma înțepării excesive a venelor, la o singură mână! 

Am scăpat de puncție dureroasă, tot cu ajutorul Sfântului 

După câteva luni, am făcut un RMN la umărul fracturat și s-a văzut o colectare de lichid. M-am dus urgent la medic, acesta spunându-mi că e necesară o puncție. Mă temeam cumplit de tare de acea investigație, nu știam dacă se va putea face cu anestezie, eram îngrozită de durerile pe care le-aș fi putut avea și de posibilele consecințe ulterioare. Dar doctorul era foarte hotărât. M-am rugat cu speranță Sfântului Efrem cel Nou, să mă ajute și în această situație, iar în ziua în care aveam programată intervenția, m-am dus în zori la spital, medicul m-a consultat și... minune! Doctorul a apreciat că nu se mai impune puncția la acel moment! 

Aduc umila mea mulțumire Sfântului Efrem cel Nou și mărturisesc ajutorul său minunat, pe care știu că îl dă tuturor celor care îl cer cu credință! 

Ileana Adriana Totolici, București (iulie 2017)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu