miercuri, 20 februarie 2019

Gând de mulțumire



Sunt Ramona și aș vrea să-mi exprim și eu bucuria de a fi cunoscut puterea rugăciunii și a chemării iubitilor nostri sfinți, în situații de criză, atunci când deznădejdea tinde să ne doboare.

Mulțumesc din tot sufletul, cu adâncă recunoștință, Sfântului Ierarh Luca al Crimeii, Sfântului Efrem cel Nou, Sfântului Partenie din Lampsakos, Sfântului Mina, Sfintei Irina, Sfintei Mucenițe Irina, Sfântului Irodion de la Lainici, Sfântului Ioan Rusul că îmi ascultă rugăciunile și, atunci când consideră că momentele sunt potrivite, revarsă asupra mea blândețea și ajutorul lor.

Nădăjduiesc că vor fi, în continuare aproape de noi, dacă îi chemăm cu credință. Îmi doresc din toată inima să ajung într-o zi, acasă la Sfantul Efrem cel Nou, la Nea Makri, ca să-i multumesc pentru înțelegere, mângâiere, pentru faptul că știu că ne priveste de acolo din Cer si nu ne lasă singuri.

Ramona (iunie 2018)  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu