vineri, 12 februarie 2021

Medicii au spus că are Sindrom Down, Sfântul Efrem a decis altfel

Mă numesc Simona și sunt căsătorită cu un italian. Locuiesc în Italia. Aveam un băieţel şi îmi doream să mai nasc un copil. În ziua de Înălţare a Domnului, mama mea a primit o carte referitoare la Sfântul Mare Mucenic Efrem. Drept să vă spun, nu auzisem nici unul din familie de acest sfânt. Mama m-a sunat din România şi mi-a spus să-i caut pe internet Acatistul. De atunci am început să citesc în fiecare zi această rugăciune şi să mă rog Sfântului Efrem să mă ajute să mai avem un copil. După doar două săptămâni am aflat că sunt însărcinată. Pe parcursul sarcinii am avut diabet, dar am făcut insulină și toate ecografiile arătau că bebelușul este bine. Am născut prin cezariană, fără probleme. 

sursa foto: ziaruldeiasi.ro

Eu am 36 de ani. A doua zi după ce am născut, medicul de gardă mi-a spus că fetița mea are Sindrom Down. Nu vă pot explica în cuvinte ce am simţit în acea clipă. Am fost şocată, speriată, supărată şi când i-am dat soţului această veste nu putea pur și simplu să creadă aşa ceva. Dar nu m-am oprit din rugăciune. Am continuat să mă rog la Maica Domnului și la Sfântul Efrem cel Nou. Am stat zece zile în spital, i-am făcut toate investigațiile. Medicii ne-au recomandat să-i facem și o analiză mai specială a sângelui, specifică pentru Sindromul Down, care se făcea la un alt spital, iar rezultatul dura aproape trei săptămâni. 

La externarea din spital, toate mamele din salon primeau o singură foaie. Doar eu aveam un întreg dosar medical! Atunci mi-am dat seama cât de gravă este situația. 

sursa foto: doxologia.ro

Acasă ne-am rugat în fiecare zi, toată familia la Sfântul Efrem și am așteptat cu mari emoții ziua în care urma să primim rezultatul analizei. I-am sunat și pe părintele Calistrat și pe părintele Teofil, de la Mănăstirea Vlădiceni rugându-i să se roage pentru fetița noastră. Cu o zi înainte să primim rezultatul am visat că eram foarte mică iar Sfântul Efrem mă ţinea în palmă. A doua zi a venit şi rezultatul. Fetiţa mea era perfect sănătoasă! 

Are acum trei ani şi jumătate şi merge la grădiniţă. Vă scriu aceste rânduri cu smerenie şi cu mare mulţumire pe care o aduc Sfântului Mucenic Efrem pentru minunea pe care a făcut-o cu familia şi cu fetiţa mea. 

Simona, Italia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu