sâmbătă, 6 februarie 2021

A dus mâna la cap și mi-a răspuns: „Acum vin!”

sursa foto: ezareni.mmb.ro

Soțul meu a făcut o infecție urinară destul de urâtă, cu manifestări groaznice: febră, usturimi mari la urinare, dureri de cap, de mușchi și stări de leșin. M-a rugat să chem ambulanța. Imediat l-am uns cu ulei din candela Sfântului Efrem de la biserica noastră de la Ezăreni, unde se află papucelul Sfântului. Soțul meu a început să se roage Sfântului, era foarte speriat de pericolul de ajunge la spital, la urgențe și de chinurile de acolo. A fost o minune instantanee. În câteva secunde s-a întors pe o parte și a constatat că mușchii nu-l mai dor, nici capul și nu a mai mers la baie așa de des. Eu mă speriasem foarte tare pentru că, atunci când mi-a spus să chem salvarea, nu mai putea urina deloc și am crezut că a făcut un blocaj renal. 

Atunci am început și eu să mă rog Sfântului, aflându-mă în genunchi, la marginea patului, la picioarele soțului. Nu știu dacă am ațipit sau a fost realitate, dar l-am văzut pe Sfântul Efrem în fața unei mănăstiri, și l-am strigat cu toată puterea mea: „Sfinte Efrem, vino repede că am nevoie de tine!” Atât am apucat să spun. S-a ridicat de pe o bancă, i-am văzut sfânta lui față că m-a privit, a dus mâna la cap și mi-a răspuns: „Acum vin!” Avea pe cap un fes preoțesc tare vechi, era foarte slab la chip, îmbrăcat cu veșminte vechi, ponosite și foarte binevoitor. Cu adevărat era foarte, foarte smerit, așa cum ne spune tot timpul părintele. Și a venit. M-am ridicat, m-am uitat la soțul meu, care mi-a spus imediat: „Vreau să-ți spun că nu mă mai doare nimic. M-am rugat Sfântului și pe loc mi-a luat durerea. Pe loc.” Mi-au dat lacrimile. I-am spus atunci că l-am văzut pe Sfânt îngrijorat pentru noi. „Acum vin!” Și a venit. Mulțumim Sfântului grabnic ajutător, Marelui Mucenic Efrem cel Nou pentru ajutorul primit de la el! Mărturisim și noi grabnic ajutorul lui. 
 
Daniela, Iași (19 martie 2019)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu