joi, 4 martie 2021

E suficient să-l chemi cu credință

sursa foto: icoanedeargint.ro


Lângă casa noastră, o familie de tineri a început să construiască o casă. Într-o zi l-am văzut pe proprietar abătut şi mâhnit. Mi-am permis să-l întreb ce a pățit și mi-a mărturisit că muncitorii i-au furat armătura de fier dintr-un stâlp. Era necăjit și prin prisma faptului că muncitorii știau că soția lui era bolnavă. Mi-a povestit că femeia slăbise 20 de kilograme, iar medicii din Cluj, care au consultat-o i-ar fi spus că pare să aibă, cancer la gât. 

Pentru că la biserica la care merg (Biserica Ezăreni din Iași) se face în fiecare duminică Paraclisul Sfântului Efrem cel Nou m-am hotărât să-i aduc vecinului, pentru soția lui, untdelemn de la candela Sfântului. După ce i-am dat uleiul sfințit am plecat o săptămână, într-un scurt concediu. Când m-am întors l-am văzut pe vecin foarte vesel. Mi-a spus că s-a întâmplat ceva minunat. I-a dat soției sticluța cu ulei și a sfătuit-o, că dacă are convingerea că Sfântul Efrem o s-o ajute, atunci să bea câte puțin din ea și să se ungă pe gât. A doua zi dimineața ea a început să mănânce, ajungând treptat chiar și la patru mese pe zi. Nu mai simțea nicio jenă și s-a îngrășat uimitor, în numai o săptămână. Eu, recunosc că am rămas uimit, cât de repede a ajutat Sfântul Efrem pe niște oameni care nu știu poate nici măcar unde este biserica de care aparțin, nu i-au făcut nici Acatistul, dar i-au cerut din suflet, sprijinul. De atunci au trecut câteva săptămâni, iar soția vecinului meu este din ce în ce mai bine. 

E.E, Iași (noiembrie 2015)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu