luni, 25 ianuarie 2016

Prin grija Sfântului Efrem cel Nou mi-am găsit un loc cu chirie, într-o cameră de cămin

 
Sfântul Efrem cel Nou este grabnic ajutător în nevoi. De nenumărate ori i-am cerut ajutorul şi m-a auzit.
Amintesc doar una dintre situaţiile în care m-a salvat. M-am înscris la un master în Iaşi (facultatea am făcut-o în alt oraş), necunoscând prea mult nici oraşul, nici alte detalii din viaţa studenţească de aici.

Nu ştiam unde voi locui. M-am rugat Sfântului Efrem să-mi arate ce să fac. Am ştiut imediat că voi sta la cămin, deşi cumva nu părea logic ceea ce simţeam, această stare lăuntrică.

Când s-au afişat rezultatele de la facultate nu eram pe listele pentru cămin. Am început să caut pe net anunţuri să sun pentru a găsi fie o locuinţă cu chirie, fie un loc într-un cămin privat. Îmi pierdusem deja speranţele când am zărit un anunţ privind un cămin privat care mai avea locuri libere de cazare.

Astăzi ocup un loc într-o cameră de cămin datorită Sfântului Efrem cel Nou şi lucrării lui minunate. Îi mulţumesc şi slăvesc pe Dumnezeu pentru dragostea Sa pentru noi.

Cătălina (30 septembrie 2015)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu