luni, 25 ianuarie 2016

O călătorie care ne-a adus daruri minunate

O călătorie providenţială

Cu voia Bunului Dumnezeu, eu, soţul meu şi câteva rude am reuşit să ajungem în Grecia de curând, pentru că ne doream să ne închinpăm la moaştele Sfântului Efrem cel Nou din Nea Makri.
Sfinţii ne-au purtat paşii şi către Insula Eghina, acolo unde se află Moaştele Sfântului Nectarie. A fost o experienţă unică, chiar şi cele mai împietrite suflete se pot mişca şi schimba acolo, pentru totdeauna.
Ne-am întors de acolo toţi schimbaţi, cu flacăra credinţei arzând puternic în sufletele noastre. Şi mai ales cu un dor nesfârşit, de-a ne reîntoarce acolo, cât mai curând.
Recunosc că obiectivul nostru a fost să ajungem la Mănăstirea Nea Makri, la Sfântul Efrem cel Nou, pentru că de cinci ani ne dorim să devenim părinţi.

Sfântul Efrem cel Nou ne-a făcut să-l descoperim şi pe prietenul său, Sfântul Nectarie

De Sfântul Nectarie nu eram atât de apropiaţi, până atunci. După ce am fost însă la mănăstirea lui şi ne-am închinat la Sfintele Moaşte, mirosul mirului şi liniştea mănăstirii s-au impregnat în inimile noastre.
Ajunşi acasă, am început să facem acatistele sfinţilor şi să ne ungem cu ulei sfinţit de la candelă. Nu după mult timp au apărut primele semne. Sfântul Nectarie mi s-a arătat în vis, asigurându-mă că rugăciunile îmi sunt auzite.

Mi-am pierdut locul de muncă, dar Sfinţii m-au ajutat să găsesc un post şi mai bun

Anul acesta a fost unul foarte tensionat pentru mine, din cauza serviciului. Stăteam cu stresul că voi fi dată afară. Poate de aceea în clipa în care am primit cu două săptămâni în urmă, scrisoarea prin care eram anunţată că postul meu se desfiinţează nu am mai văzut totul ca pe un şoc.
Sfinţii m-au ajutat şi am obţinut un alt post în cadrul companiei, la departamentul de contabilitate. La început eram destul de reticentă, dar datorită creditelor bancare pe care le aveam am fost nevoită să accept.
Nu vă pot spune cât de bine îmi este acum, cât de liniştită sunt. Nu mai sunt în tensiune, nu mă mai încarc cu problemele a 40 de oameni că îmi erau în subordine, am colegi care îşi văd de treaba lor, am timp să îmi pun ordine în gânduri.
Rugaţi-vă neîncetat Sfinţilor, ei sunt alături de noi tot timpul, mijlocind pentru noi şi nu vă pierdeţi nicio clipă încrederea.
O să revin în scurt timp să vă anunţ că sunt însărcinată!
Doamne ajută!

Alina (noiembrie 2015)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu