luni, 3 iulie 2017

„Gianina, din acest moment să nu te mai temi de nimic!”


Când seara îmbracă haina misterului, porțile către tărâmul viselor ni se deschid cu bucurie... Sufletul își întinde aripile iubirii și zboară la Creator. Cere ghidare, cere iertare și lumină protectoare... 

Se făcea că eram în curtea casei părintești. Îmi vedeam ființa ce își îmbrățișa copila bălaie de altădată. Și totuși ceva îmi frământa sufletul, ceva din mine striga după o înțelegere mult mai profundă a acestei lecții numite „Viață”. Gândurile se rostogoleau rapid și zgomotul produs de ele s-a potolit când palma mea a fost găzduită de căldura unei prezențe masculine. Am văzut lângă mine un bărbat foarte înalt, îmbrăcat cu o haină lungă, neagră. Încercam să-mi amintesc această siluetă, dar misterul plutea. Doar cuvintele aveau să deslușească o parte din enigma momentului: „Gianina, din acest moment să nu te mai temi de nimic! Din această clipă te voi proteja mereu.” 

M-am trezit din lumea viselor și m-am pomenit rugându-l pe Dumnezeu să mă ajute să înțeleg cine era prezența angelică din visul meu. 

Ziua s-a derulat în ritmul ei, iar pașii mi-au fost purtați spre o biserică unde îmi plăcea să mă ascund de forfota lumii. Când să plătesc lumânările, privirea mi-a rămas pe coperta unei cărți: „Doar ce am primit aceste cărți... e un Sfânt Nou, puțin cunoscut în România. E Sfântul Efrem cel Nou.” Ascultam explicația și îmi tremura sufletul în mine. Am știut imediat că el e prietenul meu din vis. 

Din acea clipă, pe unde merg, Sfântul Efrem mă însoțește și el. Fie prin intermediul unor cărți primite de la oameni necunoscuți, fie prin intermediul unor iconițe. Știu cu tărie că fiecare dintre noi are prieteni cerești. Trebuie doar să ne deschidem sufletul și să înțelegem mesajele divine. 

Cadourile Tatălui Creator vin din abudență. Cu răbdare și credință, le vom recunoaște și aprecia cu toată ființa noastră. În liniște, răspunsurile capătă un contur... Doamne ajută să fim binecuvântați în fiecare secundă a existenței noastre!

Gianina N,
martie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu