luni, 3 iulie 2017

Sfântul Mare Mucenic Efrem cel Nou mijloceşte la înmulţirea uleiului vindecător


Aştern aceste rânduri pentru a mărturisi minunile săvârşite şi ajutorul primit de la Sfântul Mare Mucenic Efrem cel Nou, Sfântul Ierarh Nectarie al Eghinei, Sfântul Mare Mucenic Mina, Sfântul Ioan Rusul, Sfântul Ierarh Spiridon al Trimitundei, Sfântul Ierarh Nicolae al Mirelor Lichiei, Sfânta Mare Mucenita Hristina şi cei împreună cu dânşii, pentru mine şi familia mea, în cea mai grea perioada din viaţa mea, încheiată din mila Domnului la jumătatea lui decembrie 2015. Slavă Domnului, Binecuvântatei Maicii Sale şi tuturor Sfinţilor care s-au milostivit de mine, păcătosul.
O încercare cumplită: depresia
            În decembrie 2014 am intrat într-o depresie clinică majoră din cauza grijilor care mă frământau de mai bine de doi ani. Am schimbat mai bine de trei tipuri de pastile antidepresive în încercarea de a scăpa de insomnie şi de crizele de panică. Am reuşit să ţin lucrurile cât de cât sub control, citind în mod regulat acatistele Sfântului Mare Mucenic Efrem cel Nou, Sfântului Ierarh Nectarie, Sfântului Mare Mucenic Mina, precum şi Paraclisul Maicii Domnului. Fiind enoriaş la Parohia Sfântul Matei din Ottawa, Canada, am participat şi particip la Sfintele Slujbe, inclusiv la Sfântul Maslu atunci când se săvârșește.
Un dar neașteptat
            La jumătatea lunii mai a anului 2015, am participat la Sfânta Liturghie la biserica greacă Sfântul Ioan Botezătorul din Saint Hubert, orăşel satelit al Montrealului în Quebec, unde se află o părticică din sfintele moaşte ale Sfântului Mare Mucenic Efrem cel Nou. După slujbă, i-am mărturisit părintelui paroh Andreas că trec prin cea mai grea perioadă a vieţii mele. Părintele Andreas mi-a îngăduit să mă închin la sfintele moaşte ale Sfântului Mare Mucenic Efrem şi în plus, mi-a dăruit o cutiuţă cu două bucăţele de vată înmuiate în ulei de la candela ce arde permanent la icoana şi sfintele sale moaşte. Alături de cele două bucăţele de vată mai era în chip excepţional şi o bucăţică din scoarţa dudului pe care a fost martirizat Sfântul Mare Mucenic Efrem cel Nou pe Colina Neprihăniţilor din Nea Makri, Grecia.
Minune: uleiul tămăduitor s-a înmulțit
M-am uns cu uleiul din bucăţelele de vată de câte ori am simţit nevoia, de-a lungul lunilor mai - decembrie 2015. La jumătatea lunii noiembrie am observat că bucăţelele de vată devin în mod miraculos din ce în ce mai îmbibate cu ulei, astfel încât la jumătatea lui decembrie ambele bucăţi erau pline de ulei. Aceasta a coincis cu perioada în care eu am trecut de la cea mai disperată stare a mea la vindecarea totală. Slavă Domnului pentru rugăciunile şi ajutorul Sfântului Mare Mucenic Efrem cel Nou!
Vindecarea
Acum sunt total vindecat de depresie şi nu mai iau niciun medicament.  Între 6 şi 12 decembrie 2015 am trecut miraculos de la una din cele mai deprimante stări (în care nu mai vedeam niciun viitor pentru mine şi totul părea pierdut) la vindecare totală cu recăpătarea încrederii, dispariţia fricii şi dragoste pentru tot ceea ce mă înconjoară. Slavă Domnului, Binecuvântatei Maicii Sale, Sfântului Mare Mucenic Efrem cel Nou, ajutorul celor deznădăjduiţi, Sfântului Ierarh Nectarie Taumaturgul, Sfintei Mare Mucenițe Hristina, Sfântului Ioan Rusul, Sfântului Ierarh Spiridon al Trimitundei, Sfântului Ierarh Nicolae al Mirelor Lichiei şi ale tuturor Sfinţilor împreună cu dânşii, Amin!
Slavă lui Dumnezeu întru Sfinţii Săi!
Emanuil - Ottawa, Canada
(19 martie 2016)
  P.S. În sprijinul mărturisirii minunii săvârşite de Sfântul Efrem cel Nou cu mine, ataşez la acest mesaj o fotografie în care se observă două bucăţi de vată îmbibate cu ulei, încadrând o altă bucată de vată care nu conţine nimic. În fotografie se observă şi o bucăţică de culoare maro-închis din dudul în care a fost martirizat Sfântul Efrem cel Nou de către păgânii turci. Iniţial, bucăţile de vată aveau doar un pic de ulei care abia se observă. Minunat este şi faptul că uleiul este practic incolor, iar nu gălbui aşa cum sunt toate uleiurile folosite la candele.

            Recipientul de plastic în care se găsesc toate acestea l-am primit de la preotul Andreas Desypris, fratele maicii de vrednică pomenire Macaria Desypris, adormită întru Domnul la Mănăstirea Buna Vestire - Sfântul Efrem cel Nou din Nea Makri, Grecia. Părintele Andreas slujește la biserica "Saint John the Baptist" din Saint Hubert, Quebec, Canada. Ataşez şi o mică poză cu Biserica Saint John the Baptist. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu