marți, 18 august 2015

Sfântul Efrem cel Nou m-a ajutat când m-am operat

sursa foto: cuvantul-ortodox.ro
Cum a apărut Sfântul Efrem în viaţa mea?

Era o zi de august, în urmă cu 2 ani, eram în autobuz cu fetiţa mea şi cu tatăl meu şi vorbeam. La un moment dat o doamnă care stătea pe scaunul din faţă mea mă întreabă: "Sunteţi credincioasă?". Eu am rămas iniţial fără cuvinte, apoi am răspuns: "Da".
"V-am văzut că vă închinaţi şi de asta v-am întrebat. Vreau să vă dau pentru fetiţa dumneavoastră asta, şi îmi întinde o cărticică mică, galbenă: "Viaţa, minuni, paraclise, acatiste, rugăciuni  - Sfântul Efrem cel Nou". M-am uitat la carte şi i-am mulţumit. Mă tot uităm la coperta pentru că nu-l cunoşteam pe Sfântul Efrem. Doamna mi-a spus să nu o arunc că este un Sfânt din Grecia, care la noi nu a fost încă recunoscut, dar în Grecia a fost canonizat, iar pe dată de 3 ianuarie se prăznuieşte Aflarea Sfintelor Sale Moaşte şi pe 5 mai pomenirea Sfântului (în prezent este şi la noi în calendar trecut pe 5 mai).
"Ce coincidenţă am spus eu. Fetiţa mea s-a născut pe 4 mai".

Atunci doamna respectivă mi-a dat şi două iconiţe cu Sfântul Efrem cel Nou. Am citit pe nerăsuflate cartea şi am ştiut că avem un nou protector. Am cumpărat cartea cu minunile Sfântului Efrem şi de atunci am început să citesc în fiecare zi rugăciunile către Sfântul Efrem.

De fiecare dată când îi cer ajutorul, îmi sare grabnic în ajutor şi îmi pare rău că am fost atât de delăsătoare să scriu despre tot ajutorul pe care mi l-a dat, deşi de multe ori am promis că voi scrie.

Tot citind diverse minuni ale Sfântului în România, am aflat că papucul Sfântului se află la Cluj, dar din păcate deşi am fost în Cluj de multe ori până acum, la bisericuţa respectivă nu am ajuns.

Dar în carte am aflat cum diferiţi oameni au fost ajutaţi de Undelemnul de la candelă Sfântului Efrem şi am aflat că există medalioanele cu părţi din vesmântul Sfântului. Mi-am dorit şi eu să ajung, dar încă nu a fost posibil acest lucru, îmi doream mai ales şi eu un medalion şi untdelemn de la candelă.

Când o prietenă de-a mea a mers în Grecia am rugat-o să-mi aducă ulei de la candelă Sfântului Efrem. Când s-a întors mi-a adus într-o plasuţă undelemn de la candelă Sfântului Efrem, untdelemn de la  candelă Sfântului Ioan Rusul, o iconiţă cu Sfântul Efrem şi a mai scos pentru fetiţă mea un medalion cu o părticică din veşmântul Sfântului Efrem. Mi-au dat lacrimile când am văzut medalionul pentru că nu îi spusesem că-mi doresc un medalion şi nu avea de unde să ştie.

Sfântul Efrem cel Nou m-a ajutat când m-am operat


O altă întâmplare în care Sfântul Efrem a fost alături de mine a fost anul trecut când m-am operat. Eu am de 9 ani cardiostimulator şi anul trecut am fost anunţată că există o problemă şi trebuie să-l schimb, iar medicii să mai introducă încă o sondă în atriu. M-am operat în noiembrie şi eram foarte speriată. Dar când am intrat în sala am fost dintr-o dată liniştită şi spre surprinderea mea operaţia a trecut foarte repede. La un moment dat medicul mi-a spus că a modificat poziţia sondei din ventricul şi că nu crede că mai este nevoie să introducă încă o sondă în atriu, apoi a mers să se mai uite pe EKG.

Eu m-am rugat Sfântului Efrem să se ia cea mai bună decizie pentru mine şi medicul s-a întors şi mi-a spus că nu mai introduce nicio sondă, că această funcţionează bine acum. Recuperarea mea a fost mult mai rapidă decât în urmă cu 9 ani, datorită ajutorului Maicii Domnului, Sfântului Efrem cel Nou, pentru rugăciunile tuturor părinţilor şi persoanelor care s-au rugat atunci pentru mine.

Înainte de externare am mai avut o problema că mi-a spus medicul că nu este încă mulţumit de cum funcţionează şi că ar fi bine să rămân în Cluj până vineri, să vin să îmi scoată firele şi dacă apare vreo problemă, atunci mă bagă iar în sală.

Am fost foarte stresată până în vinerea respectivă şi m-am dat în fiecare zi pe cicatrice cu ulei de la Sfântul Efrem. Când a venit timpul am mers la spital pregătită să rămân din nou internată, dar şi cu speranţa că voi pleca acasă. Şi Sfântul m-a ajutat şi stimulatorul a funcţionat corespunzător şi acum funcţionează la fel de bine.

În fiecare zi când îi cer ajutorul. Sfântul Efrem cel Nou este alături de mine şi deşi par lucruri mici, ele sunt de mare însemnătate pentru că Sfântul Efrem a răspuns tot timpul imediat ce l-am chemat la rugăciune.

Mulţumesc Sfinte Efrem cel Nou că eşti alături de mine şi de fetiţa mea de fiecare dată când îţi cer ajutorul!
Slavă Ţie Doamne! Slavă Ţie!
G.A.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu