marți, 18 august 2015

Sfinţii ne ajută, trebuie doar să le cerem ajutorul

sursa foto: sfantulparteniedinlampsakos.wordpress.com
Mă numesc Violeta Pelepco şi vreau să mărturisesc ajutorul primit de la Sfântul Mare Mucenic Efrem cel Nou şi ceilalţi sfinţi la care m-am rugat, printre care: Sfântul Partenie, Sfinţii doctori fără de arginţi, Cosma şi Damian, Sfântul Luca al Crimeii, Sfântul Ioan Rusul, Sfinţii Arhangheli Mihail şi Gavriil şi Maicuţa Domnului.

Povestea mea este legată de alăptat. În 2014 am născut al doilea copil, un îngeraş de fetiţă pe care am alăptat-o până la un an. De pe la7-8 luni, datorită comodităţii, am neglijat sfatul primit de la mama de a alapta odată dintr-un sân, următoarea dată din al doilea şi în câteva săptămâni au devenit neuniformi.

Când mi-am dat seama, am reînceput a urmă sfatul primit, mergând în acelaşi timp şi la doctor care mi-a zis că şansele să revină la normal sunt mici, subliniind că unele mămici au rămas, după înţărcat, cu un sân mai mare şi altul mai mic.

N-am disperat, dar m-am rugat. Iar rugăciunile mi-au fost ascultate. Am înţărcat, iar sânii mei sunt din nou egali. A trecut o lună şi jumătate şi este minunat să văd cum Dumnezeu răspunde rugăciunilor noastre prin sfinţii săi.

Au fost şi alte, multe ajutoare pe care le-am primit de sus, Slavă Domnului!
Mulţumesc, Maica Domnului pentru acoperământul tău protector şi tuturor sfinţilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu