miercuri, 19 august 2015

Sfinţii m-au ajutat să devin student la medicină

 
Sfântul Efrem cel Nou
Vreau să încep prin a mulțumi Sfântului Efrem cel Nou, Maicii Domnului, Mântuitorului nostru Iisus Hristos, Sfântului Ioan Botezătorul și Sfintei Cuvioase Parascheva pentru că mi-au luminat mintea în perioada examenelor. 

Am avut de curând examenul de bacalaureat. Aveam foarte mult de învățat și nu numai pentru bacalaureat ci și pentru admiterea la medicină. Uneori îmi venea să renunț la medicină pentru că credeam că nu voi reuși mai ales că mediile de admitere erau atât de mari. 

Între timp am aflat despre Sfântul Efrem cel Nou și numeroasele sale minuni. Am aflat că este "grabnic ajutător" și mi-am zis să mă rog la el poate mă va ajuta. 

Am început să mă rog seară de seară la el să îmi lumineze mintea. Am fost foarte surprins de nota mea de la bacalaureat, aceasta fiind peste 9.  

La examenul de admitere de la medicină m-am rugat de asemenea Lui, Maicii Domnului, Mântuitorului nostru Iisus Hristos, Sfântului Ioan Botezătorul şi Sfintei Cuvioase Parascheva, pentru a mă ajuta să memorez ceea ce învăţam pentru admitere, mai ales că uneori era atât de greu şi mi se părea că nu reţin nimic. 
Sfânta Cuvioasă Parascheva
Mă rugam să fie uşor la examen şi să reuşesc să iau o notă cât de cât, bună. 

Minunea a fost şi mai mare atunci când am intrat la facultatea de medicină pe locurile bugetate cu o notă foarte bună. 

Nici acum nu-mi vine să cred de această mare minune. Sunt foarte recunoscător Domnului şi Sfinţilor pentru tot ajutorul și pentru că mi-au ascultat rugile. 

Când aveţi o mare greutate nu ezitaţi să vă puneţi speranţa în Cel de Sus. Am mărturisit această minune pentru că i-am promis Sfântului Efrem cel Nou că dacă mă va ajuta să fiu admis la facultatea de medicină eu voi mărturisi despre ajutorul pe care mi l-a acordat atunci și nu numai. 
Ionuț, Iași

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu