joi, 9 februarie 2017

Sfântul Efrem cel Nou a vindecat hernia fiului meu


Despre Sfântul Efrem cel Nou am aflat de la sora mea, într-un moment de cumpăna... Fiul meu, în vârstă de trei ani şi opt luni, avea hernie ombilicală congenitală. În urma unui ultim control efectuat de un medic chirurg foarte bun, am aflat că şansele ca această hernie să se închidă singură nu mai există, din cauza faptului că fiul meu se apropia de vârsta de patru ani, vârstă limită de închidere pe cale naturală a acestei hernii. Singura şansă era operaţia! 

Am plecat foarte amărâtă de la medic, nu doream să-mi supun copilul unei anestezii generale, unei operaţii. Am hotărât să mai aşteptăm până când împlineşte el patru ani, poate totuşi se va închide hernia. Am început să citesc zilnic Acatistul Sfântului Efrem cel Nou. În prima zi când l-am citit, eram la birou, aveam o durere groznică de rinichi, mă durea şi piciorul drept, şi bazinul... Când am terminat de citit acatistul, s-a dus şi durerea mea... 
Nu-mi venea să cred ce grabnic ajutător este Sfântul Efrem! 

Sfântul Efrem cel Nou l-a "vizitat" pe fiul meu 

Am citit tot ce am găsit pe internet despre el, am continuat să fac zilnic acatistul timp de 40 zile. Am plecat în vacanţa de vară. Într-o zi la prânz eram cu fiul meu în pat şi îmi zice: „Ai văzut, mami, că nu mai am buba la buric?” Eu zic: „De unde ştii?” El: „Hai, mai mami, nu ştii că a venit doctorul ăla cu barbă şi mi-a pus mâna pe burtică şi a zis că acum sunt bine?” Eu: „Care doctor, mami, cum arată?” El: „Ai uitat! Ăla mai negru aşa la faţă şi cu barbă neagră!” 

Nu îmi puteam crede urechilor! Am căutat pe internet o icoană cu Sfântul Efrem şi l-am întrebat dacă el este şi evident că mi-a spus DA. 

40 de zile de rugăciune și hernia s-a închis ca prin minune 

În acel moment am fost sigură că fiul meu nu va mai avea nevoie de operaţie. Şi aşa a şi fost! Când ne-am întors din vacanţă, a făcut o viroză şi am fost cu el la medicul lui, care l-a consultat şi, printre altele, fără că noi părinţii să întrebăm, ne-a spus că hernia este complet închisă! Slavă lui Dumnezeu pentru toate! Spre ruşinea mea, cu nădejdea că Sfântul mă va ierta, abia acum dau mărturie despre grabnicul lui ajutor. 

Mulţumesc lui Dumnezeu, Măicuţei Sfinte, Sfântului Efrem cel Nou şi tuturor Sfinţilor lui Dumnezeu pentru ajutorul primit. 

 Slavă Ţie Dumnezeul nostru, slavă Ţie! 
(Alina, 8 februarie 2016)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu