luni, 23 ianuarie 2017

Sfântul Efrem cel Nou, grabnic-ajutătorul celor întristaţi

Cartea editată de Asociația "Sfântul Nicolae și Sfântul Efrem cel Nou", cu mărturii primite de adresa asociației și publicate și pe acest blog: www.seintamplaminuni.blogspot.com
Acum câteva luni, când am primit în dar de la colega mea cartea ,,Sfântul Mare Mucenic Efrem cel Nou, tămăduitorul trupurilor şi al sufletelor”, treceam printr-o perioadă foarte grea. În familie mea erau foarte multe certuri, în special între soţul meu şi tatăl meu, atât de grave, că au culminat cu alungarea din casă a bărbatului meu. Tot atunci, mama mea avea o problemă de sănătate şi se simţea destul de rău, iar copilaşul meu de doi anişori era foarte agitat. Din cauza acestor necazuri eu am căzut în depresie şi plângeam tot timpul. Simţeam cum sufletul mi se rupe în bucăţi, iar în casă pluteau încordarea, nervozitatea, ura, teama şi tristeţea.

Sosind într-o după-amiază acasă, copilaşul meu încă dormea, iar în timp ce îl priveam, am simţit o nevoie imensă să citesc din cartea Sfântului Efrem, primită în dar. O citeam cu atâta poftă şi plină de speranţă! nd am sfârşit acatistul Sfântului, am simţit o uşurare în suflet. În tot timpul când citeam, îl rugam pe Sfântul Efrem să aranjeze lucrurile în familia mea ca totul să revină la normal. Sfântul m-a ascultat...  Şi cât m-a ascultat minunatul Sfânt Efrem cel Nou! Tatăl meu şi soţul meu s-au împăcat, mama mea şi-a rezolvat problema de sănătate, iar eu şi copilul meu eram bine.

Este minunat Sfântul Efrem! Îi mulţumesc că mi-a fost alături şi sper că-mi va fi şi de acum inainte.

Poate nu a fost o minune mare, însă acest ajutor primit din partea Sfântului, pentru mine a însemnat enorm. Mi-a dat putere să cred că nu suntem singuri şi mi-a arătat că atunci când te afli în necaz, dacă nu disperi şi îţi menţii nădejdea în Dumnezeu, atunci El nu te va lasa.
Domnul să ne miluiască pe noi, toţi păcătoşii!
Alina T.
Bucureşti, iunie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu