marți, 21 februarie 2017

Cum am devenit student la Teologie, prin mijlocirea sfinților


Aş vrea să îi mulţumesc Preasfintei Treimi, Maicii Domnului, Sfântului Ierarh Nectarie, Sfântului Efrem cel Nou, Sfântului Serafim de Sarov și Preacuvioasei Maicii noastre Parascheva pentru reuşita la examenul de admitere la facultate!

Am avut emoţii foarte mari în ceea ce priveşte examenul de admitere la facultate. Fiind absolvent al Liceului Teologic, am ales facultatea de Teologie. Au fost zece teme de învăţat, unele mai grele, altele mai ușoare…

Cel mai teamă îmi era de un subiect pe care nu îl înţelegeam întru totul. Cu toate acestea, am citit toate subiectele de câteva ori şi m-am rugat în special Sfântului Efrem cel Nou (am citit din carte, rugăciunile pentru examene), deoarece tot datorită Sfântului Efrem cel Nou şi a altor Sfinţi care m-au ajutat luminându-mi mintea am reuşit să trec și examenul de Bacalaureat cu o notă bună. Slavă lui Dumnezeu pentru toate!

Minunat este Domnul întru Sfinţii Săi!

Aşadar, am intrat în sala de examen cu câte o iconiţă a Sfinţilor mei iubiţi. Au venit subiectele şi, spre surprinderea mea şi a celorlalţi colegi, a picat exact subiectul care mie mi se păruse cel mai greu… Inițial m-am panicat dar apoi am pus mâna pe iconiţele pe care le aveam la mine şi am spus: „Bucuraţi-vă Sfinţilor toţi, rugători fierbinţi către Dumnezeu, pentru sufletele noastre!” Așa m-am liniştit ca prin minune şi am început să scriu… După ce am terminat, am ieşit afară şi am plecat acasă. Aveam emoţi și nu ştiam ce să cred... O să fiu admis? O să fiu respins? Slavă lui Dumnezeu pentru orice se va întâmpla!

Prietenii mei din Cer, sfinții la care mă rog m-au ajutat să intru la facultate

În ziua următoare s-au afişat rezultatele. Eram cuprins de emoţie şi de panică. Am început să caut numele meu de jos în sus, crezând că mă aflu printre ultimii candidaţi admişi. Deoarece nu mă regăseam printre aceştia, m-a cuprins teama... Am urcat privirea şi, spre surprinderea mea, m-am regăsit printre primii zece candidaţi admişi. Nu-mi venea să cred! Am zis atunci în gând, plin de recunoştinţă şi bucurie: „Slavă Ţie Doamne! Îţi mulţumesc pentru toate! Mulţumesc, Sfinţilor mei iubiţi, pentru ajutorul şi mijlocirea voastră!”

A.C., Gorj 

Iulie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu