sâmbătă, 25 februarie 2017

Dumnezeu lucrează prin sfinți


Aș vrea să mărturisesc și eu ajutorul  primit de la Sfântul Efrem cel Nou.

L-am cunoscut pe acest Sfânt grabnic ajutător în luna mai, anul trecut și    m-am hotărât să-i citesc acatistul timp de 40 de zile. Îmi doream un loc de muncă. Astfel, după două săptămâni am auzit în vis o voce care a spus: „Mucenicul din Nea Makri”.

E foarte greu să-mi amintesc toate minunile pe care Sfântul Efrem le-a făcut pentru mine, pentru că sunt multe. Întotdeauna m-a auzit și m-a ajutat exact așa cum îl rugam. Mare e puterea lui Dumnezeu prin Sfinții Săi!

Am adormit într-o zi câteva minute și am avut impresia că am visat-o pe Maica Domnului care îmi spunea o rugăciune și parcă o scria pe o foaie, dar nu îmi amintesc niciun cuvânt. În schimb, la trezire mi-a rămas întipărită în minte, vocea care mi-a spus: „Laudă pe Dumnezeu și Sfinții vor fi lăudați!”

Așa mi-am dat seama că eu vorbeam mereu despre Sfântul Efrem cel Nou și despre puterea și ajutorul Său grabnic, dar niciodată nu spuneam că ajutorul a venit prin puterea și voia lui Dumnezeu.

Nu Îl lăudam pe Dumnezeu. La asta se referea cred vocea din vis.

Mulțumesc lui Dumnezeu pentru toate și slavă Ție, Doamne, pentru Sfântul Efrem pe care ni L-ai dat nouă spre ajutor!

Mădălina Sandu,
ianuarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu