luni, 9 iunie 2014

Sfântul Efrem cel Nou, grabnic ajutător și vindecător

Sfântul Efrem cel Nou
Autor: Mihaela, Canada

Numele meu este Mihaela, locuiesc în Canada şi vreau să vă mărturisesc o minune ce s-a întâmplat chiar de ziua Sfântul Efrem cel Nou, pe 5 mai 2014.


M-am îmbolnăvit de cancer în urmă cu cinci ani

Sufăr de cancer pulmonar din anul 2009. După naşterea celui de-al doilea copil, la numai două luni am aflat că am această cumplită boală. Mai aveam încă un băiețel de numai doi anișori, iar gândul că nu îi voi mai vedea crescând mă urmărea mereu.

Dumnezeu s-a îndurat de mine şi m-a ținut in viață. În timpul acesta am făcut de trei ori, chimioterapie şi câteva săptămâni de radioterapie. Boala când avansa, când se stabiliza.

În urmă cu o săptămână am ajuns la spital cu dureri groaznice de spate, care nici măcar cu morfină nu treceau. Mi s-au făcut raze şi scan, iar rezultatul a fost "colaps pulmonar". În situaţia dată, doctorii au hotărât să fac două ședințe de radioterapie care să micșoreze tumoarea şi astfel, aerul să între în plămân. M-am întors acasă din spital după patru zile având încă durerile de spate, dar mult mai suportabile. Într-o zi, ele au dispărut total. În acele zile, Irina mi-a dat ulei de la  icoana Sfântului Efrem şi un medalion.


După ce am atins moaştele Sfântului Efrem cel Nou, plămânul meu a început să funcționeze

În dimineaţa zilei de 5 mai am mers la biserica unde se află o părticică din mâna Sfântului Efrem cel Nou, preotul de la această biserică fiind chiar fratele Maicii Macaria, care a  descoperit moaştele Sfântului Efrem cel Nou, în Grecia. Am plecat bucuroasă şi împăcată că am atins Sfintele moaște.

În aceeași zi am avut programat primul tratament de radioterapie. Înainte de acesta mi s-a făcut un scan pentru ca medicii să vadă starea plămânului.

Mare minune s-a întâmplat: plămânul meu funcționa. Nu mai era în colaps. Aşa că tratamentul s-a anulat. Asistenții au rămas nedumeriţi pentru că rar le-a fost dat să anuleze un tratament deja stabilit.

Dau Slavă lui Dumnezeu şi Sfântului Efrem că au făcut aşa o minune cu mine! Mulțumesc Sfântului Efrem cel Nou, Sfântului Ioan Gură de Aur şi Sfinţilor Martiri de la Aiud, sfinți la care m-am rugat în această perioadă.

Sunt bucuroasă şi vreau ca toţi oamenii să cunoască puterea Sfinților în viețile noastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu