marți, 27 mai 2014

Sfântul Efrem cel Nou m-a ajutat la locul de muncă


Autor: Paula Mihăilescu

Sfântul Efrem cel Nou mi s-a dezvăluit în vis

Totul a început înainte de a știi cine este Sfântul Efrem cel Nou. După multe trăiri triste din viața mea, după mult post și rugăciune s-a făcut că am visat un sfânt care mi-a zis cum se numeste.

A doua zi de dimineață eu m-am trezit cu numele de Eufren în minte. Când am ajuns la muncă am căutat repede pe internet acest nume, nefiind sigură însă că am reținut așa cum trebuie numele pe care mi l-a spus Sfântul, în vis. Negăsind nimic legat de acest nume am trecut cu vederea pentru o perioadă de timp, visul. 

La două săptămâni distanță, în Săptămâna Mare am fost împreună cu soțul meu să ne spovedim. Am întâlnit un preot deosebit care ne-a ascultat pe rând problemele iar la sfârșit, pentru pentru că eu am o problemă de sănătate ne-a dat amândurora să citim Acatistul Sfântului Nectarie de care auzisem și la a cărui moaște fusesem să ne închinăm.

Am stabilit ca în Vinerea Mare să mergem și la Sfânta Împărtășanie. Și atunci, după ce am luat Sfânta Împărtășanie, preotul mi-a întins o nouă carte cu acatiste, povestea vieții și minunile Sfântului Efrem. Când am ieșit din biserică am realizat că sfântul pe care-l visasem era Sfântul Efrem cel Nou, de  al cărui nume nu auzisem până în momentul visului și al cărui nume mi-a fost dat să îl știu cu adevărat, abia după ce părintele mi-a dăruit cartea.

Sfântul Efrem cel Nou m-a ajutat să ies dintr-o situație delicată, de la locul de muncă

Din acel moment am început să citesc ambele acatiste rugându-mă să rezolv o problemă de la serviciu care implica foarte multe persoane. Din cauza mea se puteau întâmpla niște lucruri grave. Am vorbit cu șefa mea și problema s-a rezolvat ca și când ar fi fost cea mai mică problemă la care  s-ar fi putut gândi cineva. Eu știu că lucrurile nu stau deloc așa, știu cât de grav a fost totul și mai știu că șefa mea este o doamnă ale cărei reacții sunt imprevizibile.

Însă de această dată reacția ei a fost uimitoare și problema  s-a rezolvat de la sine. Acum mă rog Sfântului Efrem cel Nou și Sfântului Nectarie în continuare, ca să putem face un copilaș sănătos! Le simt mereu prezența în viața mea și știu că sunt ocrotitorii mei și ai familiei mele! 

Rugați-vă căci știu că nici o rugăciune nu va rămâne fără de răspuns!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu