joi, 28 ianuarie 2021

Mărturii despre ajutorul dat la examene de Sfântul Efrem cel Nou

sursa foto: chivotos.ro

De mână cu Sfântul Efrem cel Nou în sesiune 

Pe toată durata sesiunii trecute, am citit Acatistul și uneori, și Paraclisul Sfântului Efrem cel Nou. Pentru că muncesc la 65 de km distanță de casă, iar facultatea mea este în alt oraș (Arad), când veneam de la serviciu nu prea reușeam să învăț mare lucru, căci eram foarte obosită. Dar m-am rugat Sfântului Efrem cel Nou să mă ajute. A început sesiunea și am avut primul examen pentru care apucasem să citesc foarte puțin. Când am văzut subiectele, m-am blocat, mi-au dat și lacrimile de disperare, cu gândul că voi pica. Am început însă să mă rog Sfântului Efrem cel Nou, să îmi poarte el mâna spre variantele corecte la partea de întrebări grilă. Am luat nota șase, dar pentru mine a fost o minune că am reușit să-l trec. La un alt examen, didactica matematicii în învățământul primar și preșcolar, nu apucasem să învăț decât două subiecte. Ne-a picat chiar unul dintre cele două subiecte pe care le știam. Chiar cu o seară înainte, mă gândeam că ar fi culmea să ne dea subiectul acela și exact pe acela l-am primit. La engleză și la examenul practic am luat note maxime. Sfântul Efrem, Maica Domnului și alți Sfinți (Sfântul Nectarie, Sfântul Nicolae, Sfânta Muceniță Ecaterina) mă ajută constant și la examenele vieții, inclusiv la serviciu (sunt educatoare la grădiniță și este primul meu an). Slavă lui Dumnezeu pentru toate! 

Adina-Ioana, Timișoara (martie 2019) 

Sfântul Efrem cel Nou m-a ajutat să iau examenele la care aveam restanțe 

Mama mea a aflat de Sfântul Efrem cel Nou pe 31 mai 2016. Rugăciunile făcute către Sfântul Efrem m-au ajutat ca până pe 9 iunie, adică zece zile mai târziu să trec deja examenele de la facultate, la care aveam restanțe. A fost foarte ușor să-mi programez cele trei restanțe pentru că toți profesorii mi-au răspuns imediat. Și am reușit să-mi aranjez rapid și programul de la serviciu. Primul examen a fost o combinație între partea scrisă cu cea orală. La al doilea examen chiar am putut să văd că nu sunt singură în sală. La examenul oral m-am rugat Sfântului Efrem să scrie el cu mâna mea și să le vorbească profesorilor, prin mine. Înaintea mea susțineau examenul alte trei studente. Prima avea o lucrare plagiată, a doua a trecut examenul cu bine, iar ultima nu prea se descurca. Atunci, m-am rugat Sfântului să o ajute și pe ea, fiindcă știu cum este să rămâi fără cuvinte în fața unui profesor. Fata a luat nota cinci, deși nu avusese timp să-și verifice lucrarea înainte să o predea. Din fericire, eu am știut să răspund la întrebări și am luat nota nouă, cea mai bună notă dintre cele trei examene. La ultimul examen nu prea știam mare lucru. În plus, mi-a vorbit destul de urât și profesorul. Era foarte supărat că a trebuit să vină la facultate pentru o singură persoană. Am ieșit plângând din sală, dar la final, profesorul mi-a dat totuși nota cinci și am trecut examenul. Pe data de 9 iunie, de Înălțarea Domnului, m-am rugat să-l ierte Dumnezeu pe profesor că s-a purtat astfel cu mine. De obicei îmi este greu să iert, dar în acel moment chiar mi-a fost milă că un om care a ajuns nivelul lui se poate purta atât de urât cu o tânără despre care nu știe nimic. Pe cei care au nevoie de ajutor, îi sfătuiesc să se roage și să aibă încredere că nu vor fi singuri, oricât de grele le-ar fi încercările. 

Ana Milena (iunie 2016) 

“Rețetă” pentru o sesiune fără examene picate 

Băiatul meu este student și, deși învăța, anul trecut pe vremea aceasta nu reușea să treacă niciun examen. Pentru că eram necăjită, m-am plâns unei colege care mi-a sugerat să citesc Acatistul Sfântului Efrem. Eu nu-l aveam, dar m-am dus curând la o mănăstire unde m-am rugat pentru fiul meu Domnului Iisus, Presfintei Fecioare și Sfântului Efrem. Am cumpărat o carte cu Acatistul său. Am început să-l citesc constant, cerându-i Sfântului Efrem să-mi ajute fiul să treacă examenele. După rugăciunile mele, băiatul meu a luat toate examenele rămase, unul după altul. În sesiunea de iarnă știam deja “rețeta”. Așa că am citit Acatistul Sfântului Efrem timp de 40 de zile, iar rezultatul a fost că totul a decurs foarte bine pentru fiul meu. Mulțumesc Sfântului Efrem pentru ajutorul acordat! 

M. (iunie 2016) 

În ajutorul celor care studiază 

Vreau să mărturisesc minunea făcută de Sfântul Efrem în ceea ce privește ajutorul dat fiului meu la bacalaureat. Ne-am rugat să ia cel puțin opt, ca notă finală. A obținut nota 8.03, atât cât îi era necesar să intre la facultatea dorită, fără taxă. Ne-am rugat neîncetat Sfântului Efrem, din toată inima. Am promis că voi scrie despre această minune și că îi vom mulțumi mereu. 

Corina (septembrie 2016)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu