marți, 23 aprilie 2019

De mână cu Sfântul Efrem cel Nou în sesiune


Pe toată durata sesiunii trecute, am citit Acatistul și uneori și Paraclisul Sfântului Efrem cel Nou. Pentru că muncesc la 65 de km distanță de casă, iar facultatea mea este în alt oraș (Arad), când veneam de la serviciu nu prea reușeam să învăț mare lucru, căci eram foarte obosită. Dar m-am rugat Sfântului Efrem cel Nou să mă ajute. 

A început sesiunea și am avut primul examen pentru care apucasem să citesc foarte puțin. Când am văzut subiectele, m-am blocat, mi-au dat și lacrimile de disperare, cu gândul că voi pica. Însă am început să mă rog Sfântului Efrem cel Nou, să îmi poarte el mâna spre variantele corecte la partea de întrebări grilă. Am luat nota șase, dar pentru mine a fost o minune că am reușit să-l trec. La un alt examen, „Didactica matematicii în învățământul primar și preșcolar”, nu apucasem să învăț decât două subiecte. Ne-a picat chiar unul dintre cele două subiecte pe care le știam. Cu o seară înainte, mă gândeam că ar fi culmea să ne dea chiar subiectul acela și tocmai pe acela l-am primit. La engleză și la proba practică am luat note maxime. 

Sfântul Efrem, Maica Domnului și alți Sfinți (Sfântul Nectarie, Sfântul Nicolae, Sfânta Muceniță Ecaterina) mă ajută constant și la examenele vieții, inclusiv la serviciu (sunt educatoare la grădiniță și este primul meu an). Slavă lui Dumnezeu pentru toate! 

Adina-Ioana, Timișoara (martie 2019)

Un comentariu:

  1. Sf Efrem,Mare Facator de Minuni,este Sfantul Meu Ocrotitor.Ma ajuta de cate ori ma rog Lui,si este prezent cu mine mereu.Eram intr-o zi la o bisericuta din Valcea,unde sunt o parte din Moastele Lui,si la un moment dat,un domn a intrat in bisericuta.Dorind sa ies,dupa ce m-am rugat,mi-a spus ca vrea sa imi daruiasca ceva,a scos dintr-o punga o iconita cu Sf Efrem,si mi-a spus ca mi-o daruieste sa ma rog Lui,Sf Efrem pentru ceea ce ma rugasem si la Moastele Lui.Am luat iconita,i-am multumit,am fost foarte fericita in acea zi.De atunci Sf Efrem e prezent in viata mea mereu,l-am simtit de atatea ori,citesc in fiecare zi Acatistul Sf Efrem.Iti multumesc ca faci parte din viata mea si ai grija de mine,Sf Efrem.Multumesc Sf Nectarie,Mare Facator de Minuni,Fecioarei Maria,Sf Stelian,Sf Nicolae,Sf Parinti Ioachim si Ana,pentru tot ajutorul dat si pentru toate rugaciunile Voastre la Bunul D-zeu pentru pacatoasa de mine.Dragostea e in D-zeu.Mare e Puterea Ta Doamne!

    RăspundețiȘtergere