miercuri, 6 martie 2019

Sfântul Efrem cel Nou a ajutat o fetiță suspectă de autism să vorbească



Treceam printr-o perioadă grea acasă și, pe lângă aceasta, fetița mea, pe atunci în vârstă de patru ani și jumătate, nu vorbea. Medicii bănuiau că are autism sau mai bine spus, tulburări din spectrul autist.
Povestindu-i unei colege problema mea, mi-a dăruit cartea despre Sfântul Efrem cel Nou. Am luat acea carte și apoi am citit alte două volume despre acest Sfânt. Văzând câte minuni a înfăptuit, m-am rugat lui. Și, la nici o lună, fetița mea a început să vorbească. A reușit să recupereze în ultimii doi ani tot ce a pierdut până atunci. Iar în final, s-a dovedit că nu are acest diagnostic.
Am promis Sfântului Efrem că, dacă va vorbi, voi dona bani și voi face tot ce pot pentru a ajuta copiii se luptă cu acest diagnostic: autism. De câte ori am avut o problemă, m-am rugat lui și m-a ajutat imediat. Mereu mi-a arătat drumul sau mi-a adus în cale oamenii care m-au scos din impas.
Carmen, Ploiești (martie 2019)


Un comentariu:

  1. Sf Efrem,Mare Facator de Minuni,este Sfantul Meu Ocrotitor.Ma ajuta de cate ori ma rog Lui,si este prezent cu mine mereu.Eram intr-o zi la o bisericuta din Valcea,unde sunt o parte din Moastele Lui,si la un moment dat,un domn a intrat in bisericuta.Dorind sa ies,dupa ce m-am rugat,mi-a spus ca vrea sa imi daruiasca ceva,vazundu-ma cum ma rugam Sfantului Efrem,a scos dintr-o punga o iconita cu Sf Efrem,si mi-a spus ca mi-o daruieste sa ma rog Lui,Sf Efrem pentru ceea ce ma rugasem si la Moastele Lui.Am luat iconita,i-am multumit,am fost foarte fericita in acea zi.In acea zi doream sa merg sa ma rog pentru bunica mea care este bolnava,si asa am simtit eu ca in acea zi sa ma duc la biserica sa ma rog,incepusem sa citesc de ceva timp Acatistul Sf Efrem si aflasem ca o parte din Moaste sunt la o bisericuta la intrare in Valcea.Faptul ca m-am dus acolo,la Schitul de la Troianu,din Valcea,unde este o minunatie de bisericuta,si domnul acela mi-a daruit o iconita cu Sf Efrem,pentru mine a insemnat mult,si m-a facut sa inteleg ca El M-a luat sub Ocrotirea sa.L-am intrebat pe domn cum se numeste,i-am spus ca eu citesc Acatistul Sf Efrem,si stiu ca e Mare Facator de Minuni,si de aceea am venit aici sa ma rog,mi-a spus ca il cheama Mihai,i-am spus ca o sa ma rog La Sf Efrem pentru el."Ingerul" Mihai mi-a daruit o iconita de la Nea Makri cu Sfantul Efrem,sper si imi doresc sa ajung anul acesta acolo la El,in Nea Makri,sa ii multumesc pentru tot ceea ce a facut pentru mine,pacatoasa de mine.De atunci Sf Efrem e prezent in viata mea mereu,l-am simtit de atatea ori,citesc in fiecare zi Acatistul Sf Efrem.Iti multumesc ca faci parte din viata mea si ai grija de mine,Sf Efrem.Multumesc Sf Nectarie,Mare Facator de Minuni,Fecioarei Maria,Sf Stelian,Sf Nicolae,Sf Parinti Ioachim si Ana,pentru tot ajutorul dat si pentru toate rugaciunile Voastre la Bunul D-zeu pentru pacatoasa de mine.Zilnic citesc Acatistul Sf Efrem cel Nou,Acatistul Sf Efrem Al Doilea,Acatistul Sf Nectarie,Acatistul Sf Stelian,Acatistul Sf Nicolae,Acatistul Sf Parinti Ioachim si Ana,Acatistul Acoperamantul Maicii Domnului.Credinta face Minuni in vietile noastre.Dragostea e in D-zeu.Mare e Puterea Ta Doamne!
    M.Alina-Maria(Valcea)

    RăspundețiȘtergere