vineri, 30 decembrie 2016

Sfântul Efrem cel Nou a mijlocit să mă împărtășesc cu Sfintele Taine

foto: Doxologia
Doamne, ajută!
Doresc să mărturisesc una din minunile pe care Sfântul Efrem cel Nou le-a făcut în viaţa mea. Mă numesc Ioana-Ştefania şi sunt din Cluj.  Am 26 de ani, doar de la 22 de ani am început să cercetez mai mult Ortodoxia şi m-am apropiat mai mult de Tainele Bisericii. Îi mulţumesc lui Dumnezeu pentru gândul cel bun!

Anul trecut, în vară, am muncit într-un alt oraş ca baby-sitter. Duminica mergeam la biserică într-un orăşel vecin, împreună cu fetiţa de care aveam grijă şi cu familia ei. Era o adevărată bucurie pentru mine să ajung duminica la Sfânta Liturghie. Eu acasă mergeam frecvent în timpul săptămânii la Sfânta Liturghie şi, cu binecuvântarea duhovnicului meu, mă şi spovedeam şi mă împărtăşeam mai des. Dar aici, unde munceam eu, părintele paroh nu era pentru împărtăşanie deasă şi mi-a zis că este bine o dată la 40 de zile.    I-am mulţumit lui Dumnezeu că a îngăduit şi aşa şi aşteptam să treacă cele 40 de zile să merg la spovedit şi să mă împărtăşesc.

Când s-a întâmplat minunea cu Sfântul Efrem, eram în maşină cu fetiţa şi cu mama ei şi ne îndreptam spre biserică, ca să participăm la Sfânta Liturghie. Era ziua în care mă împărtăşeam, deoarece mă spovedisem în după-amiaza anterioară. Aveam o stare de oboseală sufletească, era ca o apăsare. În drum spre biserică, maşina a început să dea semne de defecţiune. Mămica fetiţei a zis că ne vom întoarce acasă, să nu riscăm să rămânem în mijlocul drumului. Până acasă era mai aproape decât până la biserică. Am fost cuprinsă de deznădejde şi de întristare şi am început să mă rog. Mi-am amintit de Sfântul Efrem cel Nou, grabnic ajutător şi i-am promis că, dacă va face să ajungem la Sfânta Liturghie să mă împărtăşesc, voi da mărturie în scris despre minune. Nu am terminat rugăciunea şi maşina nu a mai scos sunete ciudate, iar mămica şi-a schimbat gândul şi a devenit determinată să mergem la biserică. Am ajuns la Sfânta Liturghie şi, din mila Domnului, am primit Sfintele Taine.

Îi mulţumesc Domnului şi Sfântului Efrem cel Nou! Iertare, Sfinte Efrem, că am zăbovit atât cu mărturisirea! Mulţumesc pentru ajutorul pe care mi-l dai în multe ocazii!
Slăvit fie Domnul întru sfinţii Săi!
(Ioana-Ştefania, Cluj)

martie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu