vineri, 6 martie 2015

Sfântul Efrem cel Nou, protectorul familiei mele


Dragii mei frați creștini,

Doresc să împărtășesc lumii întregi tot binele pe care Sfântul Mare Mucenic Efrem cel Nou l-a făcut pentru mine și pentru familia mea.
Îi mulțumesc Sfântului Mare Mucenic Efrem cel Nou pentru importanța și numărul minunilor săvârșite de Sfânt în viața mea, a unei păcătoase nevrednice de un asemenea mare ajutor.
Sfântul Mare Mucenic Efrem cel Nou a fost foarte răbdător cu mine și m-a ajutat de multe ori în situații disperate, în ultimii doi ani. De când l-am cunoscut am simțit cu adevărat căldura, apropierea și ocrotirea Sfântului Mare Mucenic Efrem cel Nou!

Dau această mărturie și sper că vor înțelege și alți credincioși cât de mare este puterea Sfântului. Rugați-vă Sfântului cu sufletul deschis și cu încredere deplină să mijlocească pentru voi în fața Maicii Domnului, a Domnului Isus Hristos și a Bunului DUMNEZEU, credeți cu toată ființa voastră și Sfântul nu va întârzia să apară și să vă ajute, este un Sfânt extrem de grabnic ajutător!

După cel puțin 5 minuni majore săvârșite de Sfântul Mare Mucenic Efrem în viața mea și a familiei mele mi-am dat seama că nu trebuie să mai amân această mărturie.

MINUNEA 1:
Sfântul Mare Mucenic Efrem a fost cel care m-a ajutat să păstrez sarcina și să am un copil sănătos

Era în martie 2013 când l-am cunoscut pe Sfântul Mare Mucenic Efrem. Am fost într-o duminică la Mănăstirea Cernica de lângă București și mi-a atras atenția cartea "Sfântul Efrem cel Nou - Viața, Acatistele, Paraclisul, Rugăciuni la felurite trebuințe". Am cumpărat-o și am citit-o integral în aceeași seară. Eram însărcinată la vremea respectivă.

Nu fusese o sarcină "programată", fiind vorba despre al treilea copil. Cu toate acestea după mai multe sângerări în luna a 5-a de sarcină, după o săptămână petrecută în spital și în final după o amniocenteză la care prognosticul inițial era sumbru am realizat cât de mult contează sănătatea copilului din pântecele mele, și nu "programarea" sa.

Conform rezultatelor inițiale ale amniocentezei, copilul avea o particularitate genetică și din zecile de pagini citite (pe internet) și din opiniile câtorva din medicii pe care îi consultasem, această particularitate putea sau nu, în funcție de fiecare organism în parte, să ducă la probleme grave de sănătate, cum ar fi malformațiile de inimă. Geneticienii ne-au recomandat o analiză suplimentară.

Eram deja însărcinată în 5 luni și ideea unui avort mi se părea o crimă. Deși poate că demonstram egoism, dar la fel mi se părea aproape imposibil să pot crește un copil bolnav.

Revenind la momentul în care l-am cunoscut pe Sfântul Efrem, a doua zi, urma să primesc rezultatele acestei analize genetice suplimentare. După ce am citit în aceeași seară o parte dintre minunile Sfântului, o liniște profundă și inexplicabilă a pus stăpânire pe sufletul meu. În acel moment eram singură în cameră, dar eu deodată am simțit o prezență care îmi dădea o liniște deosebită. Acest lucru era foarte special pentru că eu sunt o persoană anxioasă. M-am rugat atunci pentru prima oară Sfântului.
 
Când a intrat soțul meu în cameră nu i-am spus încă nimic. Noaptea am petrecut-o bine, cu același sentiment de liniște interioară și aceeași pace sufletească inexplicabilă. A doua zi am primit pe e-mail rezultatul analizelor genetice și s-a dovedit că fiica noastră era de fapt sănătoasă și medicul genetician m-a sfătuit să păstrez sarcina pentru că nu avem niciun risc. Am decis încă de atunci să o numesc pe fiica mea și Efremia.
Acest mare ajutor inițial împreună cu faptul că în cursul sarcinii fiica mea a fost suspectă de hidrocefalie borderline și de o malformație a inimii destul de serioasă care după naștere s-au dovedit a nu se confirma, m-au făcut să înțeleg că Sfântul Mare Mucenic Efrem a fost cel care m-a ajutat să păstrez sarcina și să am un copil sănătos.

Vreau să arăt că Sfântul Mare Mucenic Efrem a fost alături de fiica mea din prima zi  a vieții sale. Sfântul a ajutat-o de nenumărate ori, când fiica mea a avut diferite boli ale copilăriei. De cele mai multe ori fiica mea s-a însănătoșit acasă, fără a mai fi nevoie să ajungem la spital, deși avea febră 40 sau vărsături.

MINUNEA 2:
"M-am rugat la Maica Domnului și la Sfântul să nu o lase pe fetița mea și nu au lăsat-o"

In august 2014, am plecat toată familia, cu mașina din România în Grecia, planificând ca pe data de 15 august de sărbătoarea "Sfânta Maria Mare", să fim la Mănăstirea Sfântul Efrem cel Nou din Nea Makri-Atena (în vechime cunoscută drept Mănăstirea "Buna Vestire"). De când am plecat din România, fiica mea, aceea care se află sub protecția Sfântului, nu se simțea bine. Am plecat cu mare încredere pentru că știam că Maica Domnului și Sfântul nu vor permite să i se întâmple ceva rău.
 
După aproximativ 12 ore de călătorie, când eram aproape să ajungem în stațiunea unde stabilisem oprirea pentru aceea noapte, fiicei mele i s-a făcut foarte rău. Era noapte și nu întâlnisem de mai multe ore pe drum un restaurant deschis sau o benzinărie unde am fi putut să îi încălzim laptele, așa că fetița era complet deshidradată.

La un moment dat, mama mea care ținea fetița în brațe, pe bancheta din spate a mașinii, a început să țipe că a leșinat copilul. Am încercat atât eu cât și mama să o trezim, dar în zadar, copilul își pierduse cunoștința. Era noapte și erau foarte puține mașini pe drum. Am oprit și am sunat la porțile oamenilor, dar nu ne-a răspuns nimeni. La un moment dat am început să țip chemând în ajutor pe Sfântul și pe Maica Domnului. Soțul meu luase deja fetiță în brațe și începuse să îi facă respirație artificială ("respirație gură la gură"). 

A oprit unica mașină care trecea pe aceea străduță la ora respectivă.Era un cuplu de greci cu un copil mic. Atunci domnul respectiv ne-a spus : "Urmați-mă cu mașina voastră, o să vă conduc la cel mai apropiat punct medical.". Soțul meu continua să îi facă fetiței respirație artificială ("respirație gură la gură"). Îi făcuse deja 3 serii și abia la a patra copilul s-a mișcat puțin, dând un semn de viață.
 
Am urmat mașina familiei de greci și după aproximativ 10-15 km am ajuns la o policlinică de provincie. În acest timp, prin respirația artificială făcută de soțul meu, fetița își revenise și zâmbea chiar. Am mulțumit acelei familii de greci și medicul de gardă de la policlinică a chemat la solicitarea noastră o ambulanță care să ne conducă la spitalul din cel mai apropiat oraș, la aproximativ 60 km.
Am ajuns aici relativ repede și până la 8-9 dimineața, 2 medici și 3 asistente au încercat pe rând să "prindă" o venă a fetiței mele că să îi pună perfuzii pentru a o hidrata. Nu au reușit să îi "prindă" o venă, dar în schimb i-au spart toate venele de la mâini și de la picioare. M-am rugat la Maica Domnului și la Sfântul să nu o lase pe fetița mea și nu au lăsat-o. Încet, încet fetița a început să bea apa fără să mai vomite și a băut și lapte. La ora 9.00, de comun acord cu medicul am hotărât să o externam pentru că ei nu puteau să ne ajute cu nimic ca să hidrateze intravenos fetița, în schimb ea începuse să bea lichide și nu mai era nevoie să îi pună perfuzii.

Iată cum Sfântul ne-a ajutat din nou și în câteva zile eu cu soțul meu (fetița era încă slăbită) am mai făcut încă 800 km și am ajuns la Mânăstirea Sfântului Efrem cel Nou din Nea Makri-Atena.

Am simțit atunci o liniște și o bucurie nemaîntalnită. Mânăstirea Sfântul Efrem cel Nou din Nea Makri este "raiul pe pământ" și în aproprierea raclei Sfântului se simte o mireasmă duhovnicească, un miros plăcut, de mir și de sfințenie.

MINUNEA 3: Sfântul Efrem cel Nou m-a ajutat să rezolv nişte probleme juridice

În anul 2013, aveam de rezolvat niște chestiuni juridice. M-am rugat atunci Maicii Domnului și Sfântului Efrem cel Nou, citind timp de 10 zile, de 5 ori pe zi "Rugăciunea făcătoare de minuni către pururea Fecioara Maria" și ascultând "Acatistul Sfântului Mare Mucenic Efrem cel Nou Făcătorul de Minuni".

Într-o noapte am visat un bărbat îmbracat civil și cu trăsături fizice extrem de apropiate cu ale Sfântului. Acesta avea niște documente în mână și îmi spunea să nu îmi fac griji pentru că documentele sunt favorabile.

Mi-am reamintit visul de nenumărate ori și am căutat pe internet cât mai multe reprezentări ale icoanei Sfântului și eu sunt sigură că în vis mi s-a arătat Sfântul.

Într-adevăr ce mi-a spus Sfântul în vis s-a adeverit.

MINUNEA 4: Sfântul Efrem l-a ajutat şi pe soţul meu

În urma unor investigații de rutină soțului meu i s-a recomandat și o biopsie. M-am rugat mult atunci Sfântului ca soțul meu să fie sănătos. Înainte să intre în intervenția chirurgicală minim invazivă l-am uns pe soțul meu cu ulei de la Sfântul. Sfântul Mare Mucenic Efrem ne-a ajutat și la analize s-a dovedit că nu era un țesut malign, acesta fiind îndepărtat pe loc.

Soțul meu nu este un credincios practicant, mă însoțește la biserică, dar rămâne deseori în mașină. Cu toate acestea, are în portofel icoana Sfântului Efrem cel Nou, icoană dată fiecărui membru al familiei noastre de către măicuțele de la Mănăstirea Sfântului Efrem cel Nou din Nea Makri. Soțul meu s-a convins că cel care l-a ajutat a fost Sfântul, care prin rugăciunile sale a mijlocit pentru el în fața Maicii Domnului, a Domnului Isus Hristos și a Bunului DUMNEZEU.

MINUNEA 5 Sfântul Efrem cel Nou a fost aproape şi de părinţii mei

Tatăl meu urma să primească un rezultat într-un proces care dura de mai mult timp. Când eu am fost la Mănăstirea Sfântului Efrem cel Nou din Nea Makri am cumpărat și pentru tatăl meu o brățară sființită si i-am dăruit-o. De atunci tatăl meu nu o mai îndepărtase de la mâna sa. În dimineață ultimului termen al procesului, tata s-a uns și cu ulei adus de mine de la Sfântul.

Prin ajutorul acordat de Maica Domnului care este protectoarea tatălui meu și cu mijlocirea Sfântului, tatăl meu a ieșit cu bine din situația respectivă. 

Sfântul ne-a ajutat și atunci când mama mea a avut niște probleme de sănătate foarte grave pe care mulțumim Bunului DUMNEZEU le-a depășit cu bine. Sfântul Mare Mucenic Efrem m-a ajutat pe mine, dar și pe familia mea ori de câte ori i-am cerut ajutorul în probleme importante sau în chestiuni aparent neînsemnate (mici probleme de zi cu zi).

Mi-am dat seama că nu trebuie să mai amân această mărturie și că trebuie să împărtășesc lumii întregi tot binele pe care Sfântul Mare Mucenic Efrem cel Nou l-a făcut pentru mine și pentru familia mea.
Doresc să-i mulțumesc încă o dată Sfântului Mare Mucenic Efrem cel Nou pentru că este alături de mine mereu și îi cer cu umilință să mă ierte pentru toate momentele în care i-am greșit și să fie alături de mine și de familia mea pentru totdeauna!

Minunat este Dumnezeu întru Sfinții Săi!
M.G. România

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu