luni, 16 februarie 2015

"Măseaua" Sfântului Efrem cel Nou

Doamne ajuta!

De aproape un an i-am promis Sfantului Mare Mucenic Efrem cel Nou ca o sa scriu despre ajutorul dat mie si iata ca de abia acum ma invrednicesc sa o fac. Dar sa incep cu inceputul. Cu ani in urma Dumnezeu a vrut sa ajung - cu ajutorul unei prietene dragi din Grecia, acum plecata la Domnul - si la manastirea Schimbarea la Fata din Nea Makri unde se afla moastele Sfantului. A fost o experienta deosebita, insa nu am realizat atunci importanta acestui mare sfant. Intoarsa acasa, am gasit intr-o librarie cu carti bisericesti o carte cu minunile Sfantului si de abia atunci mi-am dat seama ce mare dar a fost sa merg sa ma inchin la moastele lui. Cum luasem din Grecia o mica iconita cu Sfantul, am pus-o pe noptiera de langa patul meu. Insa cam atat, din pacate. Curand l-am uitat pe Sfant… Prin luna februarie anul trecut m-am trezit intr-o dimineata cu un abces la un molar. Am stat asa vreo 2 saptamani asteptand sa treaca de la sine, dar pana la urma a trebuit sa merg la dentist. Mi-a curatat locul, insa nu mi-a trecut. Dupa inca o saptamana m-am dus din nou si dentistul mi-a prescris antibiotice pt 10 zile. Dar tot nu mi-a trecut. Eram ingrijorata si nu stiam ce sa fac, pt ca un abces poate fi periculos, puroiul se poate infiltra in creier. Si uite asa am dus-o pana in luna mai cu abcesul si cu ingrijorarile, fara sa mai merg la dentist. Pe 5 mai ascultam radioul si se spunea despre praznuirea Sf Efrem. De abia atunci m-am gandit sa ma rog Sfantului. Doar era acolo, langa mine, pe noptiera!… I-am citit paraclisul si l-am rugat sa ma vindece promitandu-i ca o sa scriu despre el. M-am rugat Sfantului si in zilele urmatoare si foarte curand, la vreo 3 zile, intr-una din dimineti, verificand starea abcesului am constatat cu uimire ca…disparuse! Dar de tot! Pur si simplu peste noapte! Si de atunci nu am mai avut probleme. De bucurie nu stiam cum sa-i mai multumesc Sfantului Efrem! I-am promis ca o sa scriu despre minunea facuta cu mine. Poate ca nu e o minune pentru o problema mare, dar pentru mine a fost. Iar molarul cu pricina eu il numesc "maseaua Sfantului Efrem". 

Iti multumesc, Sfinte Mare Mucenic Efrem! 
Felicia

Un comentariu: