marți, 21 octombrie 2014

Un vis frumos

L-am cunoscut pe Sfântul Efrem cel Nou printr-o colegă de serviciu, aceasta dăruindu-mi acatistul Sfântului Efrem cel Nou, ştiind că în sufletul meu aveam o mare problemă: în urmă cu două săptămâno, soţul meu fusese băgat în şomaj; fapt ce a dus la întristarea sufletului meu. Tot acea colegă mi-a spus să mă rog cu credinţă acestui sfânt, deoarece este Grabnic Ajutător şi Făcător de Minuni. Chiar în acea noapte m-am apucat să citesc acatistul, moment în care am simţit mirosul plăcut al mirului, făcându-mă să-mi întăresc credinţa şi mai tare în Bunul Dumnezeu.
Timp de trei săptămâni m-am rugat întruna pentru a-mi apărea în vis, astfel putându-mă liniştii că soţul meu îşi poate găsi alt job.
Nu întâmplător a fost că în acea perioadă să-mi cadă în mână cartea „Minunile Sfântului Efrem din România”. Citind din acea carte şi văzând câtă lume a fost ajutată, am dus cartea la piept şi m-am rugat Sfântului ca dacă există să-mi apară în vis şi mie, pentru a mi se alina durerea ce o aveam pe suflet. Sfântul nu a întârziat şi chiar în acea noapte mi-a apărut în vis:
<<Se făcea că eram la Mânăstirea Lainici, iar în faţa mea a apărut un preot pe care-l vedeam doar din profil, având o faţă pământie, iar în dreptul ochilor se zăreau trei riduri. Aflându-mă în dreptul Sfintelor Moaşte, preotul respectiv a venit la mine şi m-a întrebat dacă ştiu ce sunt, eu răspunzându-i mirată că ştiu ce sunt „Moaşte!”, după care m-a întrebat ce probleme am, eu răspunzându-i cu lacrimi în ochi de ce soţul meu a fost băgat în şomaj, când el era printre cei mai buni angajaţi în acea firmă. Atunci bunul preot mi-a spus: „-Eee... tată, au fost şi vorbe (pârât), iar şefii lui nu au putut trece peste orgoliul lor de şefi”. Văzând suferinţa mea, m-a luat în braţe şi punându-şi faţa lui lipită de a mea, mi-a zis cu o voce blândă: „-Se va angaja!”, după care m-am trezit cu o bucurie mare în suflet, bănuind că acel preot ar fi fost de fapt Sfântul Efrem cel Nou, moment în care am fost învăluită de mirosul puternic al mirului, fapt ce mi-a confirmat bănuiala. >>
În acel moment, trează fiind, am început să plâng de bucurie, rugându-l în gând pe Sfântul Efrem cel Nou să-mi fie ocrotitor familiei mele, iar eu promiţându-i că-l voi face cunoscut şi că voi povesti tuturor minunea făcută de Sfântul cu mine, chiar cu preţul de a mă crede „Nebună” şi dăruind tuturor acatiste şi iconiţe cu acesta.
Au fost şi alte minuni în această perioadă, dar cea relatată a fost cea care m-a impresionat cel mai mult.
Dragii mei, rugaţi-vă Sfântului Efrem, iar el neîncetat va veni în ajutorul vostru!
C.T., Judeţul Gorj
14.10.2014

Un comentariu:

  1. Bună ziua sunt Monica aș dori să i-au legătura cu d-voastră pe pagină dar nu știu cum.

    RăspundețiȘtergere